با بهره‌برداری از 2 مجتمع آبرسانی صورت گرفت
مدیرعامل آب و فاصلاب روستایی استان کرمان گفت: با بهره‌برداری از دو مجتمع آبرسانی روستایی در رابر، یک‌هزار و 500 نفر جمعیت روستایی این شهرستان از آب شرب بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۵۶۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۳ 07 February 2018

همزمان با پنجمین روز از ایام‌الله دهه فجر با حضور مدیرعامل آب و فاصلاب روستایی استان کرمان و جمعی از مسؤولان محلی دو مجتمع آبرسانی روستاهای جواران و سیدمرتضی با بهره‌مندی یک‌هزار و 500 نفر با اعتبار2 میلیارد و 750 میلیون تومان افتتاح و کلنگ ساختمان اداره آب و فاضلاب روستایی شهر رابر با اعتبار اولیه 300 میلیون ریال به زمین خورد.

علی رشیدی مدیرعامل آب و فاصلاب روستایی استان کرمان در حاشیه افتتاح این طرح‌ها گفت: مجتمع آبرسانی به روستاهای جواراران و باب‌گلوئیه شامل یک مخزن 100 مکعبی، یک مخزن 500 مترمکعبی، یک ایستگاه پمپاژ با لوله‌گذاری 18 هزار و 500 متر، هشت عددحوضچه و بهره‌مندی یک‌هزار و 100 نفر با اعتبار یک‌میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و استانی به بهره‌برداری رسید.

وی بیان داشت: همچنین مجتمع آبرسانی به روستاهای سیدمرتضی،کاووس‌آباد، جلال‌آباد، اشکفتوئیه و دره‌کیل با یک مخزن 200 مترمکعبی، یک مخزن 60 مترمکعبی، 16 عددحوضچه و بهره‌مندی 400 نفر و اعتبار یک‌میلیارد و 250 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل آب و فاصلاب روستایی استان کرمان عنوان کرد: کلنگ ساختمان اداری با زیربنای یک‌هزار مترمربع و اعتبار اولیه 300 میلیون ریال به زمین زده شد.

رشیدی خاطرنشان کرد: همچنین قنات روستای قنات‌ملک رابر به‌طول ۳۴۰ متر با اعتبار هزینه شده ۱۳۰ میلیون ریال و اشتتغالزایی دو نفر به‌طور مستقیم و سه نفر به‌طور غیرمستقیم با سطح زیر کشت ۲۲۰ هکتار مرمت، لایه‌روبی و به بهره‌برداری رسید.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار