نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش و اقتدار نظام جمهوری اسلامی نه تنها ایران اکنون امن‌ترین و باثبات‌ترین کشور است، بلکه معادلات نظامی قدرت‌های بزرگ دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است.
کد خبر: ۵۶۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۴ 08 February 2018

پیش از ظهر امروز مراسم تحلیف و سردوشی سربازان مرکز آموزش شهید باهنر ناجا شهر باغین با حضور امام جمعه باغین، پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کرمان و و جمعی از مسؤولان شهرستان و محلی برگزار شد.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در این آیین اظهار داشت: طی چند دهه گذشته جمهوری اسلامی ایران با عزت و افتخار توانسته از توطئه‌ها نقشه‌های دشمنان، سرافراز بیرون بیاید.

وی بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس با وجود مشکلاتی که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی داشتیم، اما با رهبری امام خمینی (ره) به یک شرایطی تبدیل شد که امروز نظام جمهوری اسلامی نه‌تنها قدرت نظامی برتر و اول منطقه است، بلکه معادلات نظامی را هم تحت تاثیر خود قرار داده است.

پورابراهیمی افزود: گواه این سخن، تغییر معادلات نظامی در سوریه و عراق، لبنان و کشورهای اسلامی است که دشمنان جهان اسلام بر روی آنها برنامه‌ریزی کرده بودند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: با تلاش و اقتدار نظام جمهوری اسلامی نه تنها ایران اکنون امن‌ترین و باثبات‌ترین کشور است، بلکه معادلات نظامی قدرت‌های بزرگ دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است.

پورابراهیمی ادامه داد: مولفه دیگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران، علم و دانش و فناوری است که حرکت خوبی در کشور در مراکز علمی، دانشگاهی و تحقیقاتی ما آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: 50 درصد افرادی که در این پادگان آموزشی حضور دارند از تحصیلات عالیه برخوردار هستند و این موجب افتخار است که ما علم و دانش در کنار مولفه نظامی، موجب اقتدار کشور است.

پورابراهیمی اظهار داشت: موجب افتخار است که در پادگان‌های ما فضای علمی و تخصصی حاکم شده و نشان‌دهنده بلوغ در مراکز نظامی است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار