به مناسبت دهه فجر صورت گرفت
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: به مناسبت دهه فجر دو پروژه راهداری در شهرستان منوجان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۵۶۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 08 February 2018

مسعود جمیلی‌کرمانی صبح امروز در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی دو پروژه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان اظهار داشت: کلنگ‌زنی و آغاز به کار پروژه بهسازی و تعریض محور منوجان - قلعه‌گنج به طول 20 کیلومتر به مناسبت دهه فجر صورت گرفت که اعتبار آن بیش از 70 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی در زمینه افتتاح پروژه زیرسازی آسفالت محور منوجان - قلعه‌گنج بیان داشت: روکش آسفالت این محور به طول 17 کیلومتر با اعتبار حدود 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات راهداری جنوب استان کرمان انجام گرفته است.

آسفالت کل جاده‌های جنوب کرمان تا پایان سال 98

همچنین نماینده مردم شهرستان‌های قلعه‌گنج، کهنوج، فاریاب، رودبار و منوجان در شورای اسلامی در این آیین اظهار داشت: امیدواریم، بتوانیم با کلنگ‌زنی تعریض و افتتاح روکش آسفالت جاده منوجان - قلعه‌گنج بخشی از حقوق مردم را ادا کنیم، زیرا جاده مهم‌ترین زیرساخت توسعه یک منطقه است.

 احمد حمزه با تأکید بر اینکه داشتن جاده ایمن، سالم و استاندارد حق طبیعی مردم این دو شهرستان است، تصریح کرد: این جاده علاوه بر ارتباطی که بین دو شهرستان منوجان و قلعه‌گنج ایجاد می‌کند در آینده نیز راه ارتباطی استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان می‌شود، بنابراین باید محوری ایمن و سالم باشد.

وی افزود: امیدواریم با همکاری مسؤولان ذی‌ربط بتوانیم تا پایان سال 97 این پروژه را به اتمام برسانیم که جاده استاندارد بین شهری در اختیار مردم این دو منطقه قرار گیرد و تا پایان سال 98 نیز کل جاده‌های جنوب استان را آسفالت کنیم.

 حمزه عنوان کرد: همچنین از آنجا که در انتخابات به مردم وعده رفع مشکل آب شرب و جاده را دادیم، ان‌شاءالله بتوانیم به وعده‌های خود عمل کرده و مشکلات جاده ای و آبی جنوب استان کرمان را به شکل استاندارد برطرف کنیم.

به گزارش فارس، دو پروژه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان منوجان با حضور مدیرکل راهداری جنوب استان کرمان، نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در شورای اسلامی، فرماندار و برخی از مسؤولان محلی افتتاح شد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار