فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در طول انقلاب افرادی داشتیم که به‌دلیل ضعف بصیرت منحرف شده و در زمین دشمن بازی کردند گفت: عدم دشمن‌شناسی بعضی‌ها را به سران فتنه تبدیل کرد.
کد خبر: ۵۶۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۸ 09 February 2018

سردار غلامعلی ابوحمزه امشب در سومین یادواره شهدای روستای الله‌آباد کرمان که با حضور محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا در مسجد امام سجاد(ع) این روستا برگزار شد با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و قدردانی از همه کسانی که برای برگزاری این یادواره شهدا تلاش کردند اظهار داشت: امام رضا(ع) می‌فرمایند اولین کسانی که وارد بهشت می‌شود شهیدانند و وقتی ما آنها را در فردای قیامت می‌بینیم غبطه خواهیم خورد.

وی با بیان اینکه خدا شهدا را انتخاب کرد و آنها را پذیرفت بیان کرد: ما باید قدردان خون شهدا باشیم و یقین داشته باشیم که هر چه داریم از خون پاک شهدا است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه ما باید به خانواده‌های شهدا احترام بگذاریم، افزود: همه ما در محضر شهدا هستیم و شهدا بر اعمال و رفتار ما ناظر هستند.

وی با بیان اینکه شهدا به برگزاری این یادواره‌ها نیازی ندارند گفت: فلسفه تشکیل و برگزاری یادواره شهدا این است که به خود بیاییم و در مسیر شهدا غفلت نکنیم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه امام خامنه‌ای فرمودند اگر انسان سه نکته را در زندگی خود به‌کار‌گیر مسیر رشد او فراهم می‌شود گفت: آن سه نکته بصیرت، اخلاص و به‌موقع عمل کردن است.

وی با بیان اینکه بصیرت مانند قطب‌نما است تصریح کرد: در مسیر زندگی باید راه را بشناسیم و برای گمراه نشدن یک چراغ مه‌شکن نیاز است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بصیرت‌داشتن بسیار اهمیت دارد گفت: در طول انقلاب افرادی داشتیم که به‌دلیل ضعف بصیرت منحرف شده و در زمین دشمن بازی کردند.

وی با بیان اینکه فتنه 78 و 88 بی‌بصیرتان را معرفی کرد، گفت: ‌اشخاصی که در طول انقلاب سابقه خوبی هم داشتند اما در این فتنه‌ها با بی‌بصیرتی به انحراف رفتند.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه اگر نتوانیم دشمن خود را بشناسیم دشمن ما را خواهد بلعید تصریح کرد: عدم دشمن‌شناسی بعضی‌ها را به سران فتنه تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه بصیرت یعنی پشت سر ولی فقیه حرکت کنیم افزود: نه یک قدم از امام خود جلوتر باشیم و نه از ولی و امام خود عقب بمانیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه نکته دوم اخلاص است و انسان هر کاری را که می‌خواهد انجام بدهد باید برای رضای خدا انجام بدهد بیان کرد: هر چه بیشتر اخلاص داشته باشیم بیشتر در مسیر شهدا قرار خواهیم گرفت.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید غلامرضا لنگری‌زاده از شهدای مدافع حرم گفت: این شهید نمونه بارز اخلاص بود و شغل خود را که تعویض روغنی بود رها کرد و در سوریه به جبهه مقاومت پیوست.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه این شهید بزرگوار از وجود پدر محروم بود و تمام وجود او مادرش بود گفت: هر جا که می‌خواست برود اذن مادر را می‌گرفت.

وی با اشاره به اینکه این شهید بزرگوار در دیدار با خانواده خود در سوریه از بغل گرفتن فرزند نوزاد‌ش خودداری کرد تا مبادا دلبسته شود افزود: شهید لنگری‌زاده غرق در خدا بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه امام خمینی(ره) سالیان سال در نجف تبعید بود اما امام را وادار کردند از عراق خارج شود به فرانسه رفت و در منطقه‌ای به نام نوفل‌لوشاتو اسکان یافت خاطر نشان کرد: امام آنقدر اخلاص داشت که همه مردم آن منطقه را مجذوب خود کرده بود.

وی با اشاره به اینکه نکته سوم به موقع عمل کردن است بیان کرد: بسیاری از کارشناسان معتقدند که اگر مردم به دستور امام گوش نمی‌کردند و به خیابان‌ها نمی‌آمدند و حکومت نظامی را نمی‌شکستند 50 تا 100 سال انقلاب مردم ایران عقب می‌افتاد.

سردار ابوحمزه گفت: شهدای ما بااخلاص و دارای بصیرت بودند و به موقع عمل کردند که خدایی شدند و خداوند همه مردم را دلداده شهدا کرد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار