مدیر‌کل زندان‌های استان کرمان با اشاره به اینکه کرمان در بحث مقابله با آسیب‌های اجتماعی عملکرد خوبی نداشته است گفت: ۱۳ هزار و ۲۳۰ زندانی در زندان‌های استان کرمان وجود دارد.
کد خبر: ۵۶۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ 09 February 2018

رمضان امیری شامگاه پنجشنبه در محفل انس با قرآن کریم که با حضور قاری بین‌المللی و خانواده شهید حججی در مصلی جیرفت برگزار شد، اظهار‌داشت: شهرستان جیرفت در دفاع مقدس رشادت‌های بزرگی از خود به‌جا گذاشته است

وی با اشاره به اینکه مردم جیرفت برای پیروزی انقلاب تلاش‌های زیادی کردند گفت: امروز دغدغه مقام معظم رهبری آسیب‌های اجتماعی است.

مدیر‌کل زندان‌های استان کرمان با بیان اینکه در بحث آسیب‌های اجتماعی استان کرمان عملکرد خوبی از خود به‌جای نگذاشته افزود: 13 هزار و 230 نفر زندانی در زندان‌های استان کرمان داریم.

وی با اشاره به اینکه 71 درصد از این زندانیان مجرمین مواد مخدر هستند بیان کرد: 6 درصد زندانیان مجرم بانوان هستند که 2 درصد از میانگین کل کشور بیشتر است.

امیری با بیان اینکه 38 درصد بازگشت به زندان داریم و 75 درصد از زندانیان در این استان متاهل هستند گفت: 80 درصد از زندانیان در استان کرمان بیشتر از یک فرزند دارند.

وی با اشاره به اینکه 94 درصد زندانیان دیپلم و زیر دیپلم هستند افزود: 2 هزار و 800 زندانی حافظ یک جزء تا 5 جزء قرآن در استان کرمان داریم و 5 هزار زندانی قاری قرآن هستند.

مدیر‌کل زندان‌های استان کرمان با بیان اینکه زندان به عنوان ندامتگاه شناخته شده است گفت: از این جهت با نگاه اصلاح و تربیتی برنامه‌های دینی و مذهبی در زندان را دنبال می‌کنیم.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار