امام جمعه کرمان:
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: دشمن تلاش می‌کند تا نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد و این مسیر را با فضایی مجازی پیش گرفته و میلیاردها تومان برای آن هزینه کرده است. انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی برای مردم داشته است، از جمله، استقلال، امنیت ، آزادی ، غلبه بر چالش ها و توسعه و گسترش خدمات و زیرساخت ها برای مردم .
کد خبر: ۵۶۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷ 09 February 2018

به گزارش تابناک کرمان، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته، حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال را دارای اهمیت بسیار زیادی دانست و ابراز کرد: باید در این روز یکبار دیگر دشمنان را مأیوس کنیم پس هر کسی که ایران را دوست دارد در این روز حضور داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: دشمن تلاش می‌کند تا نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد و این مسیر را با فضایی مجازی پیش گرفته و میلیاردها تومان برای آن هزینه کرده است.
علیدادی سلیمانی ادامه داد: جوانان و نوجوانان هدف دشمن هستند و برای آن‌ها برنامه‌های گسترده‌ای طراحی شده است، آنان قبل از انقلاب را درک نکرده‌اند و نمی‌دانند که در آن زمان ملت ایران چه بود و کشور در چه راهی قرار داشت
وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: امام دشمن را نیز خوب می شناخت و اگر دشمن در لباس دوست می خواست وارد کشور شود با تیزبینی تشخیص می دادند.
وی با تاکید بر اینکه امام دشمن ستیز بود و با دشمن برخورد می کرد گفت: امام خمینی (ره) با توکل به خدا و توجه به مردم انقلاب را در 22 بهمن 57 به پیروزی رساند. .
علیدادی سلیمانی با تأکید بر دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استقلال بود لذا کشور توانست در پیچ های خطرناک استقلال خود را حفظ کند و سرانجام از این پیچ های خطرناک عبور کرد.
وی افزود: اکنون کشورهای غربی و شرقی می دانند باید با نگاه استقلالی ایران مذاکره کنند و حرف بزنند در حالی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از ما حق توحش می گرفتند.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی امنیت را برای کشور به ارمغان آورد که جا دارد از بسیج، سپاه، ارتش مردمی، نیروی مسلح، سربازان گمنام امام زمان (عج) تقدیر کرد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان تاکید کرد: آزادی مردم با حفظ موازین دینی و اسلامی و حریم ها در کشور اتفاق افتاده و مردم می توانند راحت حرف خود را بزنند.
وی از غلبه با چالش ها به عنوان یکی دیگر از دستاوردهای نظام نام برد و گفت: چالش های موجود می توانست کشورها را از هستی ساقط کند.
وی افزود: ترور توده های مردم در کنار شخصیت ها از چالش های نظام بود و شهدای ترور در این کشور زیاد هستند.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: گسترش و توسعه خدمات به مردم و ایجاد دهها بستر در زیرساخت های کشور جمهوری اسلامی فراهم شده که حتی آمار موجود با کشورهای همسایه نیز قابل مقایسه نیست.
وی از ایجاد زیرساخت های فنی مهندسی در کشور به عنوان دیگر اقدامات انجام شده نام برد و گفت: همه دولت های نظام یکی پس از دیگری برای توسعه این کشور تلاش کرده اند.
وی افزود: پیشرفت های های علمی کشور نیز یکی از دستاوردهای نظام است و امروز با پیشرفت در علوم پزشکی، زیست فناوری، علوم هوا فضا، پزشکی، فناوری و ساخت فراوان داروها به دست دانشمندان، پیشرفت در سلول های بنیادین و دفاعی کشور جز 10 کشور اول دنیا هستیم.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه مشکلات کوچکی در جامعه وجود دارد و باید این خرده مشکلات را رفع کرد تا دشمن برای ورود به کشور روی آن‌ها دست نگذارد، اظهار کرد: معیشت و امنیت دو خواسته کلیدی مردم هر کشوری است، کشور ما در زمینه امنیت با تلاش و انرژی مسؤولان امر، امن‌ترین کشور جهان است، اما در زمینه معیشت مشکلاتی وجود دارد که رفع آن بسیار کوچک است، آن‌ها را باید حل کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار