همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر
همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، اداره امور مالیاتی در شهرستان قلعه‌گنج راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۵۶۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰ 10 February 2018

پیش از ظهر امروز اداره امور مالیاتی شهرستان قلعه‌گنج با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان و فرماندار شهرستان قلعه‌گنج راه‌اندازی شد.

مدیر‌کل امور مالیاتی استان کرمان در حاشیه این آیین اظهار داشت: با تأکید بر تکریم ارباب رجوع و خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مودیان، اداره امور مالیاتی شهرستان قلعه‌‌گنج راه‌اندازی شد.

محمد سلمانی هدف از تشکیل این واحد مالیاتی را خدمت‌رسانی به مردم ذکر کرد و وجود واحدهای تولیدی، صنعتی و درآمدهای وصولی از محل مالیات بر ارزش افزوده را یکی از عوامل موثر در توسعه و شکوفایی شهرستان قلعه‌گنج دانست.

وی بیان داشت: برای رفاه حال مردم و تسهیل و تسریع در امور مؤدیان مالیاتی در نظر است تا نیرویی فعال برای واحد مالیاتی این شهرستان اختصاص یابد.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان خاطرنشان کرد: اداره کل امور مالیاتی استان کرمان سعی خود را در راستای ارتقاء بیشتر واحد مالیاتی شهرستان قلعه‌گنج به کار می‌بندد.

سلمانی اقدامات انجام شده در زمینه ایجاد واحد مالیاتی در شهرستان قلعه‌گنج را برشمرد و افزود: در چارت سازمانی جدید برای این شهرستان واحد مالیاتی در نظر گرفته شده است.

فرماندار قلعه‌گنج نیز در این آیین اظهار داشت: طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی برای نخستین‌بار در شهرستان قلعه‌گنج در چارچوب تفاهم‌نامه میان بنیاد مستضعفان و استانداری کرمان اجرایی شد.

وحدت عیدی فعالیت‌های اقتصادی منطقه را رو به رشد دانست و افزود: شهرستان قلعه‌گنج در چارچوب مثلث توسعه اقتصادی و وجود بسترهای مناسب سرمایه‌گذاری در حال جذب سرمایه گذار است که این امر موجب بالا رفتن درآمدهای منطقه می‌شود.

عیدی به مذاکرات انجام شده با سرمایه‌گذاران برای احداث واحدهای تولیدی صنعتی در منطقه اشاره کرد و عنوان داشت: با توجه به وجود این واحدهای صنعتی و همچنین به منظور خدمت‌رسانی به سرمایه‌گذاران و مردم محروم منطقه با پیگیری‌های انجام شده اداره امور مالیاتی شهرستان قلعه‌گنج امروز راه‌اندازی شد.

به گزارش فارس در جلسه مشترکی که با حضور مدیر‌کل امور مالیاتی استان کرمان و تعدادی از کارکنان این اداره‌کل، فرماندار قلعه‌گنج، رئیس اداره اموزش و پرورش این شهرستان و معاون شهرداری قلعه‌گنج در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، فرماندار قلعه گنج در زمینه قابلیت‌های این شهرستان گزارشی ارائه کرد.

قلعه گنج در 450 کیلومتری از مرکز استان قرار گرفته که 12 سال قبل به شهرستان ارتقا یافت و 75هزار نفر جمعیت دارد و دارای دو بخش چاه‌دادخدا و بخش مرکزی است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار