امام جمعه ریگان:
امام جمعه ریگان حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را شکرگزاری در قبال نعمت انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی در آستانه 40 سالگی قرار دارد و برای قدردانی از این نعمت الهی باید تا می توان حضوری حماسی و دشمن شکن داشت.
کد خبر: ۵۶۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 11 February 2018

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی روز یکشنبه در آیین راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن در شهر ریگان ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم ریگان در این حماسه افزود: حضور مردم این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن امسال بی نظیر بود.
وی اظهار کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نمایش اقتدار ملی ایرانیان در جهان است و امروز مردم ریگان کیلومترها راه را از مسجد ابوالفضل (ع) در جاده ترانزیت ریگان - چابهار تا مسجد جامع به عشق انقلاب اسلامی راهپیمایی کردند.
امروز شیعه و سنی با اتحاد و همبستگی در راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان ریگان شعار 'مرگ بر آمریکا، اسرائیل و داعش را سر دادند.
همچنین مردم بخش گنبکی ریگان نیز از میدان ولیعصر (عج) تا پارک شورا راهپیمایی کردند.
اهالی 150 منطقه استان کرمان نیز امروز در حضوری خودجوش و زیبا عشق به وطن را در راهپیمایی 22 بهمن را هجی کردند.
تاریخ نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) در 22 بهمن 1357 به نقطه عطف خود رسید و سرانجام مبارزات مردم مسلمان به بار نشست و پادشاهی 2 هزار و 500 ساله و ظلم و استبداد بیش از 50 ساله رژیم پهلوی در ایران، ریشه کن و به خواست الهی حکومت جمهوری اسلامی تأسیس شد.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار