مردم استان کرمان در روز 22 بهمن برای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمان های این نظام در 150 نقطه استان حضور پرشوری داشتند.
کد خبر: ۵۶۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 11 February 2018

مردم استان کرمان در 150 نقطه از این استان پهناور امروز برای تجدید بیعت با امام خمینی(ره) ، شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی به میدان آمدند. در شهر کرمان از حوالی ساعت 9 مردم انقلابی و شهید پرور با حضور در چهارراه طالقانی به سمت میدان عاشورا حماسه 22 بهمن را آغاز کردند.
حضور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مدیران و مسئولان فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم کرمان جلوه ای زیبا به راهپیمایی 22 بهمن در این شهر داد.
انقلاب اسلامی ایران با پیروزی در 22 بهمن ماه 1357 جلوه ای از حضور و نقش آفرینی مردم در کنار امام خمینی( ره) بود که تاریخ نظام 2500 ساله شاهنشاهی در ایران را خاتمه بخشید و نظامی بر پایه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بنا نمود .
مردم استان کرمان نیز بار دیگر با گرامیداشت این روز پایبندی خود را به ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات نمودند.
عکس هایی از حضور حماسی مردم کرمان در کنار مسئولین در راهپیمایی 22 بهمن1396:

حضور پر شور مردم استان کرمان در راهپیمایی 22 بهمنحضور پر شور مردم استان کرمان در راهپیمایی 22 بهمنحضور پر شور مردم استان کرمان در راهپیمایی 22 بهمنحضور پر شور مردم استان کرمان در راهپیمایی 22 بهمنحضور پر شور مردم استان کرمان در راهپیمایی 22 بهمن

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار