سردار سلیمانی:
سردار سلیمانی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن در شهر کرمان گفت: انقلاب اسلامی با حضور و نقش آفرینی همه مردم به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و در برهه های مختلف همواره حضور مردم نجات بخش انقلاب بوده است.
کد خبر: ۵۶۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸ 11 February 2018

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در جمع پرشکوه مردم کرمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال گفت: خداوند را سپاسگذارم که این توفیق نصیب حقیر شد تا دراین روز ارزشمند در جمع مردم که خود را خادم آنان می دانم، حضور داشته باشم.
وی ادامه داد: لازم است همه ما خداوند را به خاطر عبور ملت از خطرات متعدد، اعطای پیروزی های بسیار بزرگ و ارزشمند و پیروی از مکتبی که نجات بخش بشریت است شکر گوییم.
سردار سرلشکر سلیمانی با اشاره به اینکه ملتی صبور و پایدار و ارزشمند در تمامی ناملایمات نظام را همراهی کردند، عنوان کرد: همچنین خدواند سبحان را شکر می گوییم که ما را از دو رهبر از سلاله پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) امام خمینی و امام خامنه ای بهره مند کرد.
وی با اشاره به اینکه شهدا با خون خود انقلاب را تضمین کردند، ادامه داد: انقلاب ایران با سایر انقلاب های دنیا تفاوت اساسی دارد؛ برخی انقلاب ها قشری، عنصری و نظامی بودندT اما انقلاب ما در مقطعی به وقوع پیوست که دنیا تحت حاکمیت یک دوقطبی جهانی بود و کسی در جهان باور نمی کرد کشوری بتواند مستقل از این دو بلوک، حرکت کند و حرف بزند.
سردار سلیمانی ابراز کرد: فقط در تاریخ پیامبران می بینیم کسانی بودند که توانستند نظام فاسد و مسلط برمردم را با تکیه بر ایمان به خدا سرنگون کنند.
وی افزود: در آفریقای جنوبی برخی انقلاب ها نظامی بودند برخی انقلاب ها با مداخله خارجی ها به وقوع پیوست و یا حرکت های خارجی تحرکی ایجاد کرد، گرچه نمی توانیم نام آنها را انقلاب گذاشت ولی حاکمیت جدیدی را به وجودآوردند.
فرمانده سپاه قدس کشورمان با اشاره به اینکه انقلاب ما به هیچ یک از عناصری که گفتم شباهت ندارد اظهار داشت: انقلاب ما که فقیر و غنی، شهری و روستایی و همه قشرها را در خود جای داد و همه به رهبری امام انقلاب را شکل دادند.
سردار سلیمانی افزود: همه ما از جنس مردم هستیم اما از ملت در وفا و صفا و اعتقاد آنها به اصول متحیریم و نمی‌دانیم چگونه می‌شود حق ملت را ادا کرد.
وی با بیان اینکه در طول انقلاب در هشت تا 9 مقطع اساسی ملت ناجی نظام جمهوری اسلامی ایران بودند گفت: اولین مقطع آن در زمان پیروزی انقلاب بود.
وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب هم ملت بلافاصله در تثبیت نظام وارد صحنه شدند افزود: مردم با رای بالا، نظام اسلامی را تثبیت کردند.
سردار سلیمانی با بیان اینکه مقطع سومی که مردم با حضور خود در صحنه ناجی نظام بود، حضور مردم در برابر فتنه‌های علیه نظام بود افزود: زمانی که منافقین کودتاهایی علیه نظام انجام می‌دادند مردم با حضور و تقدیم خون فرزندان خود در برابر این‌ فتنه‌ها ایستادند.
وی خاطر نشان کرد: در جنگ تحمیلی هم ملت ایران بیش از 200 هزار شهید دادند و توانستند دشمن تا دندان مسلح را شکست دهند.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه در زمان ارتحال امام هم که یک خوف جان مردم را فرا گرفته بود، بیان کرد: ملت ایران با پیدا کردن راه دقیق و توجه با رهبر معظم انقلاب دوباره نظام را از یک خطر بزرگ نجات دادند.
وی با اشاره به اینکه در سال 88 و در فتنه اخیر هم که ضدانقلاب برای براندازی وارد شدند و موج سواری می‌کردند افزود: این ملت ایران بود که وارد صحنه شد و بینی دشمن را به خاک مالید.
سردار سلیمانی با اشاره به حضور مردم ایران در تمامی صحنه‌ها و پشتیبانی از نظام گفت: باید کف پای این ملت را بوسید چرا که ملتی بزرگ و وفادار داریم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار