رئیس حوزه هنری کرمان:
رئیس حوزه هنری استان کرمان از تألیف تاریخ شفاهی انقلاب خبر داد و اظهار داشت: انقلاب آن‌طور که باید تبیین نشده است، بنابراین باید شاهد این اتفاق در سطح استان کرمان باشیم.
کد خبر: ۵۶۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 12 February 2018

محمدحسین ملکی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان کارکرد حوزه هنری را در رشته‌های مختلف و متفاوت ارزیابی و اظهار داشت: این حوزه نهادی است که از خواسته اصیل جمعی از هنرمندان بر آمده که احساس می‌کردند برای نهادینه کردن ارزش‌های انقلاب باید به سمت هنر بروند.

وی از تاریخچه این نهاد گفت و بیان داشت: این تشکیلات در ابتدا با نام کانون اندیشه و هنر پایه‌گذاری و بعد از آن با نام شهید آوینی بیشتر شناخته شد و اکنون نیز زیر نظر مقام معظم رهبری با نام حوزه هنری در حال خدمت است و در استان کرمان بسیار متفاوت عمل می‌کند، علاوه بر انجام کارهای هنری استان، تولید هم انجام داده و پرورش استعداد‌ها را در برنامه دارد.

ملکی «هنر متعهد و حقیقت» را شعار حوزه هنری استان کرمان ذکر و تصریح کرد: حوزه هنری در زمینه‌های مختلف موفق عمل کرده و حوزه‌های انقلاب، دفاع مقدس، سبک زندگی اسلامی و پیشرفت ایران در دستور کار این نهاد قرار دارد، رونق اقتصادی بخش هنر نیز بر عهده مخاطب است و آن‌ها باید در این زمان وارد صحنه شوند.

رئیس حوزه هنری استان کرمان از تألیف تاریخ شفاهی انقلاب خبر داد و ابراز داشت: انقلاب آن‌طور که باید تبیین نشده است، بنابراین باید شاهد این اتفاق در سطح استان باشیم، انقلاب اسلامی در معرض تحریف است که باید جلوی آن را گرفت، حوزه هنری در صدد است که این مجموعه را تدوین کرده و آن را برای آیندگان دست‌نخورده باقی بگذارد.

وی ادامه داد: این تاریخ را با چهار گروه در شرق، غرب، شمال و جنوب کار کرده و آن را در دهه فجر سال آینده رونمایی می‌کنیم تا سندی برای این تاریخ پرافتخار باشد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار