عضو هیأت رئیسه شورای مرکزی نظام مهندسی کشور:
عضو هیأت رئیسه شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: بررسی میزان خسارت و فوتی‌ها زلزله بم و کرمان نشان می‌دهد که خسارت و تلفات ساختمان‌های مهندسی‌ساز کمتر بوده است.
کد خبر: ۵۶۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۱ 13 February 2018

مجید جی‌افرام بعد از ظهر امروز در همایش ملی مهندسان برق مازندران در بابلسر اظهار کرد: شاخص مناسب توسعه‌یافتگی در کشور تعداد تشکل‌های مردم‌نهاد است، نظام مهندسی ساختمان هم یک تشکل خصوصی در کشور است که برای پویایی نیاز به حمایت دارد.

وی با اعلام اینکه مباحثی که در نظام مهندسی ساختمان کشور در ارتباط با ساخت و ساز ارائه می‌شود، دارای پشتوانه علمی و قانونی است، تصریح کرد: برای اصلاح ساختارها ساخت و ساز در کشور باید نقش نظام مهندسی ساختمان جدی گرفته شود.

عضو هیأت رئیسه شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور خاطرنشان کرد: با فعالیت 500 نمایندگی در سراسر کشور مشخص است که این سازمان اطلاع کافی از نقاط قوت و ضعف در این صنعت دارد.

این مسؤول یادآور شد: اصلاح ساختار در ساختمان کشور بدون مشارکت این سازمان امکان‌پذیر نیست، مهندسان این سازمان اطلاعات کافی از ضعف و دغدغه مناسب برای اصلاح ساختار دارند و به همین دلیل نقش مهندسان ساختمان در کشور باید جدی گرفته شود.

جی‌افرام در ادامه با اشاره به خدمات این سازمان در سطح کشور، ادامه داد: مقایسه کشته‌های زلزله بم با کرمان نشان می‌دهد که خدمات مهندسی ساختمان در بیشتر نقاط کشور نهادینه شده است.

وی در پایان گفت: بررسی دقیق‌تر این موضوع نشان می‌دهد که میزان ساختمان‌های که مهندسی‌ساز بوده خسارت کمتری داشته است و باید این مطالب برجسته‌تر شود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار