استاندار کرمان:
استاندار کرمان گفت: در استان کرمان ،مدل اقتصاد مقاومتی متفاوت است و از ظرفیت های بخش خصوصی برای اجرای مدل اقتصاد مقاومتی استفاده بهینه شده است.
کد خبر: ۵۶۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ 15 February 2018

به گزارش تابناک کرمان، علیرضا رزم حسینی در شورای اداری استان کرمان با حضور رئیس دیوان محاسبات کشور ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه، اظهار داشت: مردم با توجه به کاستی هایی که برخی از مسئولان دارند با فداکاری و ایثارگری در آئین گرامیداشت 22 بهمن ماه حضوری چشمگیر داشتند و از این بابت مسئولیت مسئولان بیشتر می شود.
وی افزود: به دلیل اینکه مردم همواره در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در صحنه بوده اند، باید خداوند را شاکر باشیم.
رزم حسینی تصریح کرد: مردم در 22 بهمن ماه نشان دادند که با وجود همه مشکلات، در مقابل بیگانگان متحد هستیم و همه باید تلاش کنیم تا حتی اگر نمی توانیم مشکلی را حل کنیم، در اتاق ما به روی مردم باز باشد و محدودیت ها را با آنها در میان بگذاریم.
وی با اشاره به طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان کرمان اظهار داشت: هدف این بود که بتوانیم مدیریت توسعه را به بخش غیردولتی دهیم و کارآمدتر کنیم.
وی بیان داشت: ما سرمایه‌های زیادی داریم و راندمان ما پایین است و برای اینکه از این سرمایه‌ها استفاده ببریم الگوی اقتصاد مقاومتی را در استان پیاده کردیم که مورد تایید کارشناسان توسعه قرار دارد.
استاندار کرمان با اشاره به قلعه گنج به عنوان شهر نومنه اقتصاد مقاومتی بیان داشت: ایده شهر نمونه اقتصاد مقاومتی بسیار مورد تقدیر کارشناسان اقتصادی قرار گرفته است و از شما دعوت می کنیم که این پروژه را نیز نظارت و ارزیابی کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار