در مراسم افتتاح پل باغ ملی کرمان نماینده مردم کرمان و راور بر عدم توقف پروژه های شهری کرمان تأکید کرد و جانشین قرارگاه خاتم النبیا نیز یادآور شد پروژه های شهری کرمان تا دو سال آینده افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۵۶۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 16 February 2018

به گزارش تابناک کرمان، نماینده مردم کرمان و راور در مراسم افتتاح پل باغ ملی بیان داشت: روند اجرای پروژه‌های توسعه‌ای در کرمان متوقف نشده این در حالی است که در حوزه تامین مالی ابزارهای خوبی در اختیار داریم که می توان با استفاده از آن‌ها برای پرداخت حقوق کارگران طرف قراراد شهرداری و بیمه تامین اجتماعی استفاده کرد.
پورابراهیمی افزود: از همراهی و همکاری موجود در بین استانداری و شورای شهر قدردانی می‌کنم و انتظار داریم این همکاری‌ها افزایش یابد زیرا خروجی آن خدمت بهتر به مردم است.
وی ادامه داد: توقف پروژه‌هایی که در حوزه عمران شهری کرمان آغاز شده به صلاح نیست زیرا شهر کرمان پیشانی استان ماست و همه باید کمک کنیم تا کارها با اتفاق نظر پیگیری شود.
استاندار کرمان در آئین افتتاح پل باغ ملی یادآور شد: رئیس شورای شهر کرمان روز گذشته به استانداری آمد و گفت، ماهانه مبلغی را پرداخت می‌کنیم و از قرارگاه خاتم بخواهید تا کار را ادامه دهد، بنابراین به مردم کرمان قول می‌دهم که عزیزان قرارگاه خاتم پروژه‌های شهر کرمان را حدود یک سال و نیم دیگر به بهره‌برداری رسانند.
رزم‌حسینی با بیان اینکه بزرگترین کارخانه پلاسمای خون خاورمیانه در استان کرمان ساخته می‌شود، گفت: ساختمان جدید بیمارستان شهید باهنر کرمان و چند پروژه دیگر هم به زودی افتتاح می‌شوند.
سردار اکبری جانشین قرارگاه خاتم الانبیا در این مراسم هدف سپاه از اجرای طرح های سازندگی و بازسازی را تامین آرامش و آسایش شهروندان بیان و ابراز امیدواری کرد همه طرح های شروع شده کرمان تا 2 سال آینده تکمیل شوند
وی از اجرای 40 کیلومتر شمع در مسیر زیرگذرهای در دست اجرا ی کرمان خبر داد و ابراز امیدواری کرد با حل مشکلات مالی حداکثر تا دوسال آینده همه طرح ها ی این شهر به پایان برسند.
سردار اکبری اشتغال و توانمندسازی جوانان کرمانی شاغل در قرارگاه مستقر در کرمان را از دیگر مزایای حضورشان در این شهر دانست و گفت حدود 400 نفر از مهندسان و متخصصان بومی کرمان در این طرحها مشغول بکارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار