شورای فرهنگ عمومی استان کرمان
در دویست و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان ، استاندار کرمان امروز حکم حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بعنوان رییس شورای فرهنگ عمومی را به وی اهدا کرد.
کد خبر: ۵۶۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷ 18 February 2018

 رزم حسینی افزود : ارتقای فرهنگ با هم افزایی و هم گرایی در استان و به ریاست امام جمعه عملیاتی استاندار کرمان : ارتقای فرهنگ با هم افزایی و هم گرایی در استانخواهد شد .
استاندارگفت : کاهش آمار خودکشی ها در قلعه گنج حاکی از آن است که اگر بخواهیم در زمینه فرهنگی تلاش کنیم قطعا نتیجه خواهدداشت .
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت : فرهنگ عمومی یک بحث ضروری و جدی است و مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی باید در دستور کار قرار گیرند و اجرایی شوند .
وی گفت : اجرایی شدن مصوبات منوط به همدلی و همراهی تمامی ارگانها و سازمان هاست .
در این جلسه دبیر شورای فرهنگ عمومی در خصوص مصوبات جلسه گفت : طرح پیشنهادی سعه صدر در دستور کارگروه اخلاق عمومی قرار گرفته و قرار است اعضای شورا تا جلسه بعد معایب این طرح را بررسی و پیشنهادات خود را ارائه دهند .
علیزاده گفت : این طرح در راستای کاهش آسیب های اجتماعی عنوان شده است و قرار است برای این طرح تا پایان سال تصمیم گیری انجام و در دستور کار سال 97 قرار گیرد .
وی افزود: امروز در این جلسه گزارشی از وضعیت شورای فرهنگ عمومی سیرجان هم داده شد و موضوع بیماران ای بی هم مطرح شد که قرار شد بعد از بررسی در شورای سلامت استان بررسی شود .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار