معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه مسئولان به ملت و توانمندی‌های داخلی اعتماد کنند گفت: بعضی از مسئولان با سران فتنه جلسه می‌گیرند و از آنها خط می‌گیرند.
کد خبر: ۵۶۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۸ 19 February 2018

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده امشب در یادواره شهدای گمنام و 500 شهید شهرستان جیرفت اظهار‌داشت: شهدا ولی نعمتان ما هستند که در سختی‌ها به داد ما رسیده و مسیر حرکت را به ما نشان می‌دهند.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه غفلت از شهدا ما را به سمت نابودی خواهد برد گفت: یادواره شهدا باید بی‌ریا برگزار شود و تشریفات نمی‌خواهد تا مردم سادگی شهدا را درک کنند.

وی با اشاره به اینکه شعار شهدا این بود که اگر هزار بار بمیریم و زنده شویم باز هم جنگ می‌کنیم و اوج رشادت شهدا را نشان می‌دهد افزود: ما میراث‌دار شهدا هستیم و شهدا وجود خود را برای راحتی ما و عزت کشور هدیه دادند.

‌علیزاده با اشاره به فتنه سال 88 عنوان کرد: در اوج فتنه 88 فشارها بر مقام معظم رهبری خیلی سنگین بود اما خدا را شکر می‌کنیم که این فتنه از ما عبور کرد و اگر فتنه 88 به اوج می‌رسید، مشخص نبود الان وضعیت ما چه می‌شد.

وی با اشاره به سخنان امروز رهبری در جمع مردم تبریز گفت: رهبری فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند مدیران و مسئولان حواس خود را جمع کنند.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه ما باید مدیریت جهادی داشته باشیم و به دشمن چشم ندوزیم و اگر چنین کنیم عواقب بدی دارد خاطر‌نشان کرد: رهبری فرمودند بعضی‌ها در کشور هستند که غفلت آنها را فرا گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شیعه باید خود را به درجه‌ای برساند که امام زمان(عج) به آن افتخار کند گفت: ما چقدر با قرآن مانوس هستیم و این بسیار مهم است که جامعه ما با قرآن مانوس باشد و اینگونه است که ما موفق می‌شویم.

علیزاده با بیان اینکه جامعه اسلامی باید جامعه قرآنی باشد افزود: بر این اساس رهبری فرموده‌اند حداقل 10 میلیون از جمعیت ایران باید حافظ قرآن باشند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید درد دین داشته باشند، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم احساس مسئولیت کردند و رفتند و شهید شدند و نقشه‌های استکبار بر باد رفت.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه ما مدیون شهدای مدافع حرم هستیم، گفت: شهدا چون به رهبری اعتماد داشتند صد‌درصدی عمل کردند و موفق شدند و مسئولان هم باید به ملت و توانمندی‌های داخلی اعتماد کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبری هشدار دادند که من از اوضاع مردم خبر دارم و می‌دانم که در کشور چه می‌گذرد، مسئولان مواظب باشند افزود: بعضی از مسئولان با سران فتنه جلسه می‌گیرند و از آنها خط می‌گیرند.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار