کارگران کارخانه روغن خوراکی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان نسبت به عدم پرداخت حقوق خود اعتراض کردند.
کد خبر: ۵۷۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵ 25 February 2018

بیش از 400 نفر از کارگران منطقه ویژه اقتصادی سیرجان از صبح امروز با تجمع در محوطه خیابان و درب جنوبی این کارخانه خواستار احقاق حقوق خود از مسؤولان شدند.

این کارگران پلاکاردهایی با عنوان «حقوقمان را می‌خواهیم»، «5 ماه حقوق نگرفتیم و کسی پاسخگو نیست» در دست داشتند.

کارگران معترض کارخانه روغن خوراکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس عنوان کردند: این کارخانه طی سال‌های متمادی نسبت به پرداخت دیرهنگان حقوق سابقه دارد، اما اکنون پنج ماه است که به ما حقوق ندادند و پاسخگو هم نیستند و ما را به اخراج تهدید می‌کنند.

این کارگران عنوان می‌کنند: دو ماه پیش هم ما مقابل فرمانداری تجمع کردیم و گفتند به کارتان برگردید، مسئله پرداخت حقوق حل شد، اما انگار مسؤولان هم نمی‌توانند مشکلی را حل کنند، حتی موقع سفر رئیس جمهور همینگونه قول دادند و بعد نه تنها کسی جوابگو نیست بلکه تهدید به اخراج هم شده‌ایم.

تعداد دیگری از کارگران معترض گفتند: 414 خانوار منتظر دریافت هزینه زندگی و خرج و مخارج هستند، ایام پایان سال و عید است و حقوق کارگر هم کم بوده و به جایی از مخارج نمی‌رسد، مسؤولان خودشان را به جای ما بگذارند و زندگی پر از مشکلات ما را ببینند.

نصرت‌الله ضیاء شهابی مدیر منطقه ویژه سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: حق را به کارگران معترض می‌دهیم، تا الآن رایزنی‌هایی برای حل مشکل داشته‌ایم و امروز مشکل نقدینگی داریم.

وی افزود: امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما هم نتیجه دهد و بتوانیم طی روزهای آینده بخشی یا تمام حقوق این کارگران زحمتکش را پرداخت کنند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار