حضور نماینده مردم شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار جیرفت و جمعی از مسئولان محلی عملیات اجرایی روشنایی باند فرودگاه جیرفت آغاز شد.
کد خبر: ۵۷۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰ 25 February 2018

یحیی کمالی پور روز شنبه اظهار کرد: یکی از مشکلات مهم فرودگاه جیرفت نداشتن روشنایی در شب بود که این مساله فرودگاه جیرفت را از پروازهای شب محروم کرده بود.
وی ادامه داد: این موضوع را به صورت ویژه پیگیری کردیم و امروز به لطف پروردگار شاهد آغاز عملیات اجرایی روشنایی باند فرودگاه جیرفت هستیم.
وی تصریح کرد: عملیات اجرایی روشنایی باند فرودگاه جیرفت با اعتبار 60 میلیارد ریال آغاز بکار می کند تا شاهد پروازهای شب هم در این فرودگاه باشیم.
نماینده مردم در مجلس به تعداد پروازهای فرودگاه جیرفت اشاره کرد و گفت: هم اکنون با توجه به استقبال مردم هفت شهرستان جنوبی استان کرمان و نیاز منطقه جنوب کرمان 3 پرواز رفت و برگشت از مقصد تهران به جیرفت در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه هر هفته توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام می شود.
وی افزود: جنوب استان کرمان هفت شهرستان را با جمعیت یک میلیون نفر زیر پوشش دارد لذا افزایش تعداد پروازها نیاز ضروری فرودگاه جیرفت است.
فرودگاه جیرفت که هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب،‌کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد در شهریور ماه 1393 پس از هفت سال وقفه به علت توسعه عوامل پروازی توسط وزیر کشور مورد بهره برداری مجدد قرار گرفت.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار