ازپرس شعبه ۱۵ دادسرای عمومی و انقلاب کرمان از پلمب چهار واحد صنفی اعم از رستوران و مرکز تهیه غذای آماده بزرگ در شهر کرمان خبر داد.
کد خبر: ۵۷۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 25 February 2018

علیرضا میرزاپور شنبه شب در حاشیه بازدید هیئت عالی امنیت غذایی از اغذیه فروشی های شهر کرمان اظهار داشت: در بازدید های شب گذشته چهار واحد صنفی اعم از رستوران و مرکز تهیه غذای آماده (فست فود) بزرگ در شهر کرمان برای انجام تحقیقات تکمیلی و جلوگیری از امحای عدله به صورت موقت پلمب شد.

 وی ادامه داد: پس از کسب گزارش هایی مبنی بر عدم رعایت نکات بهداشتی که می تواند منجر به تهدید بهداشت عمومی باشد، بلافاصله بازدید از چندین واحد صنفی در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

قاضی میرزاپور، نماینده دادستان کرمان در هیئت عالی امنیت غذایی اظهار داشت: خوشبختانه در مجموع وضعیت اکثر رستوران ها و مراکز عرضه مواد غذایی در شهر کرمان مطلوب است.

 وی گفت: دستگاه قضائی به همراه ضابطان این اطمینان خاطر را به شهروندان می دهد که با اندک متخلفان قبل از اینکه بتوانند بهداشت عمومی جامعه را به خطر بیاندازند با قاطعیت برخورد می کند.

میرزاپور بیان کرد: در راستای ارتقای امنیت غذایی جامعه طی چندین دوره از واحدهای تولید و عرضه مواد غذایی به همراه ضابطان دادگستری از جلمه کارشناسان اداره بهداشت، دامپزشکی، استاندارد، نیروی انتظامی و... بازدید به عمل آمده است.

 وی اعلام کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی می توانند مراتب را با مراجعه به دادسرای عمومی و انقلاب گزارش نمایند و سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت نیز به طور شبانه روزی و در تمام ایام هفته، آماده دریافت شکایت‌ درباره تخلفات مراکز عرضه مواد غذایی است.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار