همه دستگاه‌های اجرایی با توجه به نزدیک شدن تعطیلات نوروزی آماده‌ی پذیرش مهمانان نوروزی در جیرفت هستند.
کد خبر: ۵۷۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰ 25 February 2018

احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت گفت: همه دستگاه‌های اجرایی با توجه به نزدیک شدن تعطیلات نوروزی ضمن سروسامان دادن به امور اداری آماده پذیرش مهمانان نوروزی در جیرفت هستند.

وی افزود: شهرستان جیرفت ظرفیت‌های بسیار خوب و چشم انداز‌های زیبایی دارد، وجود اقلیم مناسب و متفاوت باعث شده که در مناطقی مثل، دلفارد، جبالبارز، بخش مرکزی جاذبه‌های سرسبز و زیبایی داشته باشیم وخزان را کمتر مشاهده کنیم.

فرماندار جیرفت گفت:: باغات کشت و صنعت، سد جیرفت، دره زیبای دلفارد، پارک جنگلی جبالبارز، مزارع جالیزی و گلخانه‌ها، تپه‌های تاریخی کنار صندل، مقبره میر حیدر، شهر قدیم دقیانوس و ... همه این جاذبه‌های گردشگری و طبیعی دست به دست هم داده اند و این منطقه را زیبا و دیدنی کردند.

امینی روش گفت::ستاد تسهیلات نوروزی در شهرستان تشکیل شد و همه دستگاه‌های مرتبط با توجه به نزدیک شدن تعطیلات نوروزی ضمن سروسامان دادن به امور اداری آماده پذیرش مهمانان نوروزی در جیرفت می‌باشند.

فرماندار جیرفت گفت::در همین رابطه بخشداری‌ها، میراث فرهنگی، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس و بیمارستان‌ها و تمامی دستگاه‌های اجرایی امنیت و زیر ساخت‌های موردنیاز را فراهم کردند تا در ایام نوروز بتوانیم پذیرای مهمانان نوروزی باشیم.

وی افزود: همچنین کلیه هتل‌ها، مهمان سرا‌ها و مهمان پذیر‌های خصوصی و دولتی و شهرداری‌ها باهمکاری هلال احمر بانصب چادر در مناطق حفاظت شده نیز آماده پذیرش مسافران و مهمانان نوروزی هستند و امیدواریم با همه این برنامه ریزی‌ها کلیه مسافران نوروزی سفر خوبی را تجربه کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار