فرماندار منوجان گفت: در بخش کشاورزی، با افت شدید قیمت در خرید محصولات روبرو هستیم که جهاد کشاورزی باید تدبیری کند.
کد خبر: ۵۷۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴ 25 February 2018

محمد حجتی پور، فرماندار منوجان، امشب(۶ اسفند) در جمع خبرنگاران اعزامی بسیج رسانه استان برای بازدید از پروژه های اقتصادمقاومتی جنوب استان، در سخنانی با بیان اینکه منوجان استعدادهای خوبی در زمینه های کشاورزی، معدنی، گردشگری و بوم گردی دارد، تصریح کرد: کسانی که مایل به سرمایه گذاری در منطقه هستند را پشتیبانی می کنیم.

 وی در زمینه قابلیت های این شهرستان، منطقه کندر در حاشیه رودخانه ای که به رودان ختم می شود را مورد توجه قرار داد و گفت: در بخش کشاورزی، با افت شدید قیمت در خرید محصولات روبرو هستیم که جهاد کشاورزی باید تدبیری کند.

 فرماندار منوجان عمده محصولات کشاورزی منطقه را گندم، جو، ذرت و بیشترین محصول را مربوط به خرما دانست و ادامه داد: بودجه دولتی در شهرستان ها جوابگو نیست و دست ما پایین است اما سرمایه گذاری های خوبی شده و حتی یک نفر ۸۰ میلیارد سرمایه گذاری کرده است.

 وی با تصریح به اینکه اقتصادمقاومتی تحولات عظیمی در منطقه بوجود آورده و با ابراز امیدواری بر اینکه آینده منوجان، مینوجهان شود؛ پیشینه فرهنگی این شهرستان را هم مورد تأکید قرار داد و در این باره از خدمات فرهنگی و حوزوی آیت الله متعلم یاد کرد و گفت: قلعه تاریخی شهر نیز گویای تمدن دیرینه آن است.

منبع: شبستان

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار