نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های اصلی من در استان کرمان تقویت جبهه انقلابی و فرهنگی است گفت: انسانهای وظیفه شناس که خود را وقف دین و دیانت می‌کنند، بسیار ارزشمند هستند.
کد خبر: ۵۷۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷ 25 February 2018

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی امروز در دیدار با جمعی از جوانان کرمانی اظهار‌داشت: روند تغییر فرهنگی در بسیاری از مناطق از شهدا آغاز شده است و ورود شهدای گمنام در شهرها برکات زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه کسی که شهدا را به این اندازه ارزشمند کرده به اخلاص شهدا نگاه کرده است افزود: خداوند حق است و اگر اخلاص در کارها باشد مدیریت از سوی خداوند انجام می‌شود و فرهنگ شهید و شهادت نیز با اخلاص محقق می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه انسانهای وظیفه شناس که خود را وقف دین و دیانت می‌کنند، بسیار ارزشمند هستند بیان کرد: انسان اگر کار برای خدا انجام دهد نه در شکست‌ها دلسرد می‌شود و نه در پیروزی‌ها مغرور می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همین اخلاص امام‌(ره) بود که در فتح خرمشهر فرمود "خرمشهر را خدا آزاد کرد" گفت: در معنویت جاذبه بسیار زیاد است و اگر تلاش کنیم و دلسرد نشویم هر روز به تعداد ما اضافه خواهد شد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه جوانان بسیار خوبی داریم اما هجمه تبلیغاتی دشمن علیه آنها بسیار زیاد است خاطر‌نشان کرد: دشمن درصدد گمراه کردن جوانان ما است که باید با هوشیاری تمام این توطئه دشمن را خنثی کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه یکی از ماموریتهای اصلی من در استان کرمان تقویت جبهه انقلابی و فرهنگی است افزود: کارهای فرهنگی زمین مانده‌ای در کرمان وجود دارد که باید آنها را به همت جوانان از زمین بلند کرد.

وی با بیان اینکه هیچ کس معصوم نیست و هر فردی ممکن است خطاهایی داشته باشد تصریح کرد: نباید به دلیل خطای یک فرد یک جریان اصیل اسلامی را زیر سوال برد و در راه و مسیر الهی با نیت خالص باید کار کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه مساجد شهر کرمان به 14 منطقه تقسیم‌بندی شده‌اند گفت: در حال جمع‌آوری شناسنامه مساجد هستیم و مشاجد در سه بخش مهندسی فیزیکی، محتوایی و نرم‌افزاری ساماندهی می‌شوند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه جلسات با جوانان در دستور کار است و با تشکلهای مختلف جوانان گفت‌و‌گو می‌شود افزود: دیدار مردم کرمان با مقام معظم رهبری به‌مناسبت 24 مهر که مطالبه جدی مردم کرمان و جوانان است را پیگیری می‌کنیم.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار