رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان با اشاره به اینکه اتوبوس مطالبه‌گری در شهر کرمان از امروز راه‌اندازی شد گفت: از استاندار کرمان دعوت می‌شود در این اتوبوس حضور یافته و پیگیری برای حل مشکلات مردم را انجام دهد.
کد خبر: ۵۷۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰ 04 March 2018

مرتضی کارآموزیان امشب در نشست اعضای بسیج رسانه استان کرمان با علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان اظهارداشت: همگرایی در استان کرمان و ارتقای سطح سواد رسانه‌ای را در بسیج رسانه پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه شناسایی ظرفیت‌های رسانه‌ای استان و توسعه مطالبه‌گری مردم در استان کرمان در دستور کار بسیج رسانه است گفت: امروز توانستیم اولین اتوبوس مطالبه‌گری در استان کرمان را راه‌اندازی کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان با بیان اینکه راه‌اندازی این اتوبوس جزو مطالبات اصلی سردار ابوحمزه فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان بود افزود: از هفته‌های آینده تقاضا داریم استاندار کرمان نیز در این اتوبوس حضور پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه امروز با راه افتادن اتوبوس برخی سعی کردند به سمت اتوبوس سنگ پراکنی کنند تصریح کرد: ظاهرا بعضی‌ها راه‌اندازی این اتوبوس را تهدیدی برای خود می‌بینند.

کارآموزیان با بیان اینکه رسانه‌های انقلابی استان برای خدمات استاندار کرمان به‌عنوان نماینده دولت همیشه و در همه جا پای کار بودند و از توسعه استان با ایده‌های استاندار خوشحال هستند گفت: در هفته گذشته با توجه به بارندگی شدید 28 نفر از اعضای بسیج رسانه برای انعکاس دستآوردهای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در جنوب به این منطقه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه امشب اولین جلسه شورای بسیج رسانه استان کرمان با حضور استاندار کرمان برگزار می‌شود افزود: درخواست داریم کمیته مطالبه‌گری رسانه‌ها تشکیل شود و هر ماه یک جلسه اعضای بسیج رسانه استان با استاندار داشته باشند تا مشکلات استان را مطرح کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان خاطر‌نشان کرد: اصحاب رسانه استان کرمان نقاط قوت و ضعف استان را به‌خوبی می‌دانند و آنها را از نزدیک لمس کردند.

وی با بیان اینکه مجوز میزبانی استان کرمان برای برگزاری جشنواره رسانه‌های انقلاب کشور با عنوان "رسانه‌ها، مطالبه‌گری و اقتصاد مولد" صادر شده است گفت: استان خراسان رضوی نیز یکی از مدعیان برگزاری این جشنواره بود که خوشبختانه در استان کرمان برگزار می‌شود.

کارآموزیان بیان کرد: این جشنواره هر ساله در مصلی بزرگ تهران برگزار می‌شد و قرار است در سال 97 با حضور 70 نماینده رسانه‌های خارجی که در کشور نمایندگی دارند و 300 رسانه برتر دنیا در استان کرمان برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه درخواست داریم کمیته اجرایی این جشنواره زودتر تشکیل شود تا مقدمات برگزاری جشنواره با جدیت دنبال شود گفت: درخواست دیگری که داریم این است که اتوبوس مطالبه‌گری استان کرمان که به تازگی راه‌اندازی شده به کاروان مطالبه‌گری تبدیل شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان اظهار داشت: از جنابعالی نیز دعوت می‌شود با این کاروان همراه شوید تا جاهایی که نیاز به دستور و پیگیری استاندار برای حل مشکلات مردم است، اقدام شود.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار