رئیس بهزیستی منوجان:
رئیس بهزیستی منوجان با اشاره به اینکه فرد معتاد نه تنها خود بلکه کل اعضای خانواده را درگیر خود می کند، گفت: وجود یک فرد معتاد در خانواده زندگی هر یک از اعضای خانواده را به نحوی تحت تاثیر قرار می‌دهد.
کد خبر: ۵۷۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۷ 09 March 2018

مرتضی نمدادی ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز بهبودی اقامتی میان مدت شهرستان منوجان، با اشاره به اینکه فرد معتاد نه تنها خود بلکه کل اعضای خانواده را درگیر خود می کند، اظهار داشت: وجود یک فرد معتاد در خانواده زندگی هر یک از اعضای خانواده را به نحوی تحت تاثیر قرار می‌دهد.

رئیس بهزیستی منوجان افزود: شدت گرفتن اعتیاد فرد معتاد به ناچار وقت و انرژی بیشتری را از اعضای خانواده برای صرف خود می‌گیرد و در این بین رابطه او با سایر اعضاء خانواده مختل شده و در عوض رابطه بین فرد معتاد و مواد مخدر به مفهومی بسیار واقعی به بخشی از محیط خانواده تبدیل می‌شود.

نمدادی با اشاره به اینکه فرد بهبود یافته باید از دوستان گذشته خود که اعتیاد دارند فاصله بگیرد، ادامه داد: یک فرد بهبود یافته اگر می‌خواهد از بیماری اعتیاد و زندگی عاری از این بیماری داشته باشد باید بهبودی را اولویت زندگی خود قرار دهد و از دوستان معتاد خود فاصله بگیرد.

منصوری نماینده شرکت گهر زمین در شهرستان منوجان نیز در این بازدید بیان داشت: معین اقتصادی منوجان این آمادگی را دارد مراکز ترک اعتیادی که تحت نظر بهزیستی هستند را از نظر تجهیزات و فضای فیزیکی تجهیز کند و آماده همکاری با بهزیستی در خصوص تاسیس پایگاه خدمات اجتماعی و پایگاه سلامت اجتماعی در شهرستان است.

به گزارش فارس بازدید از مرکز بهبودی اقامتی میان مدت این شهرستان با حضور رئیس بهزیستی، معین اقتصادی منوجان (شرکت گهر زمین)، امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان منوجان صورت گرفت.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار