با حضور استاندار کرمان و در سفر به شهرستان سیرجان:
در سفر یکروزه استاندار کرمان به شهرستان سیرجان، کلنگ عملیات اجرایی پروژه احداث کارخانه فرو سیلیس پویان گوهر کریمان و کارخانه آهک صنعتی 4 هزار تنی شرکت توسعه شایان آهک سمنگان به زمین زده شد.
کد خبر: ۵۷۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۹ 11 March 2018

به گزارش تابناک کرمان، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، ظهر امروز استاندار کرمان در ادامه سفر یکروزه خود به شهرستان سیرجان، کلنگ احداث کارخانه آهک صنعتی 4 هزار تنی شرکت توسعه شایان آهک سمنگان را به زمین زد.
 این پروژه در دو فاز اجرا می شود که ظرفیت تولید فاز اول آن 200 هزار تن است ضمن آنکه اشتغال 50 نفر در فاز اول و 50 نفر در فاز دوم را به صورت مستقیم فراهم خواهد کرد.
قابل ذکر است هر چند که این پروژه از طرح های اروپایی و چینی استفاده می کند اما کاملا بومی سازی شده اند و سهامداران این شرکت همه از کارکنان گل گهر هستند.
همچنین استاندار کرمان کلنگ عملیات اجرایی پروژه احداث کارخانه فرو سیلیس پویان گوهر کریمان به زمین زد.
 میزان اشتغال این پروژه 170 نفر به صورت مسقیم است که در دو فاز که ظرفیت تولید هر فاز 12 هزار و 500 تن است اجرا خواهد شد.
گفتنی است که این کارخانه در فاز اول تولید فرو سیلیس را انجام می دهد که نیاز منطقه را کاملا تامین خواهد کرد ضمن آنکه 30 درصد تولید آن صادر خواهد شد.
 استاندار کرمان در ادامه سفر به شهرستان سیرجان از معدن سنگ آهن گهر زمین بازدید کرد. از این معدن باید در مجموع سالانه حدود 20 میلیون تن سنگ آهن برداشت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار