فرمانده سپاه رفسنجان:
فرمانده سپاه رفسنجان گفت: شهدای مدافع حرم دست خالی با 86 کشور در غربت جنگیدند، امروز عزت جهان اسلام را مدیون این شهدا هستیم و آن‌ها هستند که برای ما الگو شدند.
کد خبر: ۵۷۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۵ 12 March 2018

علی سلطانی امشب در مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) در محل سالن دفتر شورای نگهبان این شهر اظهار داشت: شهدای دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی در زمانی که تشییع می‌شدند و مراسم گرفته می‌شد زمانی بود که همه مردم ایران به این مراسمات عشق می‌ورزیدند و دور هم جمع بودند و دل‌ها یکی بود.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان ادامه داد: مظلومیت شهدای مدافع حرم این است که اوایل باید گمنام می‌رفتند و اجازه تشییع نداشتیم و چندان تبلیغات نمی‌شد و کسی برای دفاع از حرم و ناموس اسلام می‌رفت باید محرمانه تشییع می‌شد.

وی با اشاره به اینکه کسانی در سوریه به شهادت رسیدند که در دوران 8 سال دفاع مقدس، سرداران بسیار بزرگی بودند که شهید بادپا نمونه‌ای از آن‌ها است، اضافه کرد: زمانی که این افراد به شهادت می‌رسند می‌فهمیم آن‌ها چه کسانی بودند.

وی تصریح کرد: مدافعان حرم همه داشته‌های خود را رها کردند و رفتند، شهید جمالی در عملیات‌ها خبره عمل می‌کرد و اخلاق وی مثال‌زدنی بود.

سلطانی خاطرنشان کرد: شهید بافنده قبل از اعزام به سوریه گاهی به سپاه می‌آمد و آخرین باری که آمد به ما گفت «دعا کنید من برنگردم».

وی گفت: شهدای مدافع حرم دست خالی با 86 کشور در غربت جنگیدند، امروز عزت جهان اسلام را مدیون این شهدا هستیم و آن‌ها هستند که برای ما الگو شدند.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان تأثیرگذاری جمهوری اسلامی در منطقه را به تعبیر مقام معظم رهبری علت دشمنی دشمنان با ما دانست و ابراز داشت: اگر شهدای مدافع حرم نرفته بودند داعش وارد کشور ما می‌شد.

وی اضافه کرد: دشمنان با بهانه‌های زیاد بنا بر این بستند که جمهوری اسلامی را براندازند اما نتوانستند و به برکت خون شهدا روز به روز عزتمندی جمهوری اسلامی ایران بیشتر می‌شود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار