معاون حقوقی مجلس و امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از خبرنگاران حادثه دیده در بیمارستان امام خمینی‌(ره) جیرفت عیادت کرد.
کد خبر: ۵۷۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ 12 March 2018

سید‌هادی حسینی معاون حقوقی مجلس و امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امشب از خبرنگاران حادثه دیده در سانحه رانندگی عصر امروز در اورژانس بیمارستان امام خمینی‌(ره) جیرفت عیادت کرد.

احمد علیرمضانی مدیر‌کل صدا و سیمای استان کرمان و حسین اسحاقی مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان نیز وی را در این دیدار همراهی کردند.

حسینی در این دیدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در جیرفت اظهار‌داشت: با توجه به اینکه پرونده پزشکی خبرنگاران را بازدید کردم حال عمومی آنها خوب است.

معاون حقوقی مجلس و امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: از لحاظ هزینه‌ای هم نگران نباشند در حد توان به آنها کمک می‌کنیم.

وی بیان کرد: یکی از خبرنگارانی که از ناحیه گردن آسیب دیده برای عمل جراحی باید وسایل آن از تهران تهیه شود که با اولین پرواز تهران جیرفت، این وسایل خریداری و در اختیار وی قرار می‌دهیم.

به گزارش تسنیم دو نفر از خبرنگاران سانحه واژگونی خودرو در جاده جیرفت به کهنوج که یکی از ناحیه گردن و دیگری از ناحیه کمر آسیب دیده است، برای عمل جراحی آماده می‌شوند.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار