دادستان عمومی و انقلاب کرمان از برخورد قاطع، جدی و قانونی با هنجارشکنان و اخلال گران نظم و امنیت چهارشنبه پایان سال خبر داد.
کد خبر: ۵۷۸۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 12 March 2018

روابط عمومی دادگستری کل استان اعلام کرد: دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب کرمان، در شورای قضائی بر ضرورت هوشیاری خانواده ها در مراقب از فرزندان خود در چهارشنبه پایان سال تأکید کرد و به اخلال گران نظم و امنیت در این ایام هشدار جدی داد.

 وی از برخورد قاطع، جدی و قانونی با هنجارشکنان و اخلال گران نظم و امنیت چهارشنبه پایان سال خبر داد و اظهار داشت: در جهت برقراری آسایش برای شهروندان و حفظ نظم و امنیت عمومی جامعه با افرادی که با اقدامات مخرب برای مردم ایجاد مزاحمت کنند با قاطعیت برخورد می شود.

 این مقام قضائی ادامه داد: نظر به اینکه استفاده از وسائل آتش بازی و محترقه خطر ساز منجر به تخریب اماکن عمومی و خصوصی و سلب آسایش مردم و ایجاد مزاحمت برای بانوان است و قانون گذار برای ارتکاب این جرائم حبس پیش بینی کرده، بر این اساس دادستانی با قانون شکنان مطابق قانون برخورد مقتضی را انجام می دهد.

 وی با تأکید هنجارشکنان و مخلین نظم و امنیت به شدت و قاطعیت برخورد قانونی صورت می گیرد، لزوم توجه والدین به فرزندان در جهت عدم هنجار و قانون شکنی و اثراتی مخربی که ممکن است در اثر اعمال مجازات ارتکاب جرم بر کانون خانواده باقی خواهد گذاشت را خواستار شد و از آنان خواست در مراقبت از عزیزان خود دقت و تلاش بیشتری کندمنبع: شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار