نماینده کرمان در مجلس با بیان اینکه وزیر کار را مدیر قوی نمی‌دانم، گفت: ربیعی می‌خواهد با لابی‌گری وزیر بماند.
کد خبر: ۵۷۸۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 12 March 2018

محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به برگزاری جلسه استیضاح وزرای کار، راه و شهرسازی در مجلس گفت: قانون به نمایندگان مجلس این اجازه را داده که اگر ابهامی درباره عملکرد وزرا دارند این ابهامات را در قالب استیضاح و طرح سئوال از وزرا مطرح کنند.

وی با بیان اینکه بنده عملکرد وزرای کار و راه و شهرسازی را ضعیف می‌دانم، افزود: به طور نمونه آقای آخوندی قول‌های درباره گسترش حمل و نقل ریلی و هوایی و گسترش راه‌ها داده بود که به خوبی عملیاتی نشدند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه آقای آخوندی در مقطعی اعلام کرد طرح مسکن مهر، طرح مزخرفی است و وزرات راه به دنبال مسکن اجتماعی است، ادامه داد: آقای آخوندی باید پاسخگو باشد که تاکنون چند مسکن اجتماعی ساخته است.

زاهدی با تاکید بر اینکه مسکن مهر نیز به حالت نیمه تعطیل درآمده است، اضافه کرد: برخی از افراد کم درآمد جامعه در خانه‌های زندگی می‌کنند که برخی از مسئولان دولتی آنها را آلونک خطاب می‌کنند اما خودشان حتی یک گام برای افراد کم درآمد جامعه برنداشته‌اند.

نماینده مردم کرمان در مجلس با اشاره به استیضاح علی ربیعی وزیر کار و رفاه امور اجتماعی تصریح کرد: بنده وزیر کار را مدیر قوی ندیدم و مدیری است که می‌خواهد با لابی‌گری و امتیاز دادن وزیر باشد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار