استاندار:
استاندار کرمان با بیان اینکه سال 96 دوره طلایی اشتغال در دیار کریمان بود ،گفت: طی یک سال گذشته تا نون 45 هزار شغل پایدار در این استان ایجاد شده است.
کد خبر: ۵۷۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 13 March 2018

استاندار کرمان شامگاه دوشنبه در آیین دیدار مردم جیرفت و عنبرآباد وبا حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری اظهار کرد: رمز موفقیت، آبادانی و پیشرفت، وحدت و یکپارچگی است و خوشبختانه امسال یک وحدت مثال زدنی در استان وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه طرح مثلث توسعه اقتصادی تاکنون در استان کرمان اقدامات خوبی به همراه داشته است عنوان کرد: اولین سیاست دولت تدبیر و امید، توازن است و برای ما شمال و جنوب و شرق و غرب در استان معنا ندارد.
وی خطاب به مردم جیرفت اظهار کرد: شما مردمی با تمدن بزرگ هفت هزار ساله هستید و اکتشافات منطقه نشان می دهد تاریخ دنیا در حال تغییر و تمدن از این منطقه آغاز شده است.
وی تاکید کرد: اکتشافات باستان شناسی جیرفت در حال پیگیری است.
رزم حسینی بیان کرد: در سفر معاون اول ریاست جمهوری، عملیات اجرایی گاز رسانی به جنوب کرمان زده شد و سال آینده مردم این مناطق از نعمت گاز بهره مند می شوند.
وی با اشاره به اینکه فرودگاه جیرفت با سه پرواز در هفته در حال خدمت رسانی است اضافه کرد: سال آینده ذوب مس در شهرستان جیرفت به بهره برداری می رسد و هم اکنون اقدامات زیربنایی آن حال انجام است.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار