جانشین فرمانده انتظامی کرمان خبر داد
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: قرارگاه نوروزی امام علی (ع) از هفته آینده در فرماندهی انتظامی استان فعال می‌شود.
کد خبر: ۵۷۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲ 13 March 2018

ناصر فرشید صبح امروز در چهارمین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان اظهار داشت: برابر وظایف پلیس که در راستای تامین نظم و امنیت عمومی مردم دارد، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دادیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: در محل‌هایی که مکان اسکان مسافران نوروزی است، پیش‌بینی استقرار کانکس و نصب چادر نیروهای انتظامی انجام شده و تعامل و همراهی با سازمان‌ها و رده‌های خدمات‌رسان از سوی نیروهای انتظامی و امنیتی وجود دارد.

فرشید عنوان کرد: نیروی انتظامی علاوه بر اینکه در این کانکس‌ها باید مستقر شود، تامین امنیت مسافران را در مکان‌های مختلف به عهده دارد و تدابیر لازم در این زمینه دیده شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: قرارگاه نوروزی امام علی (ع) از هفته آینده با آغاز تعطیلات نوروزی در انتظامی استان فعال می‌شود.

وی ادامه داد: تمام مسئولان دستگاه‌های خدمات رسان و امدادرسان در این این قرارگاه حضور دارند و هر روز مسائل بررسی و گزارشاتی که از سطح استان دریافت می‌شود، مورد بررسی قرار می‌گیرند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار