مسوول سازمان بسیج طلاب کرمان:
مسوول سازمان بسیج طلاب استان کرمان گفت: بهترین نسخه امروز جامعه اقتصاد مقاومتی است، همه باید به این سمت حرکت کنیم.
کد خبر: ۵۷۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۴ 16 March 2018

عباس زاهدی عصر امروز در یادواره 13شهید خیابان شریعتی شهرستان کوهبنان، یکی از خصوصیات بارز شهیدان را ولایت‌مداری دانست و اظهار داشت: در حالی که مکتب حضرت امام(ره ) بر شاخصه‌های مهمی استوار است لذا کسانی که امروز دم از ولایت می‌زنند باید راه و روش شهدا را ادامه دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان بیان داشت: قناعت و ساده‌زیستی از ویژگی‌های مکتب حضرت امام و شهیدان بود کسانی که در زندگی تجملی هستند از این مهم فاصله گرفتند پس به توصیه مقام معظم رهبری باید حرف و عمل ما یکی باشد که ساده‌زیستی و قناعت با حقوق‌های نجومی هم‌خوانی ندارد.

وی تاکید کرد: از دیگر خصوصیات حضرت امام و شهیدان همیشه جاوید توکل و توسل به خداوند بود که حضرت آقا در جمع خبرگان رهبری به این مهم اشاره کردند پس باید از توجه به غیر خدا پرهیز کنیم.

حجت‌الاسلام محسن سنجری مسوول سازمان بسیج طلاب استان کرمان نیز در این مراسم گفت: یکی از موضوعات مهم سبک زندگی شهداست کسانی که در زندگی به بهترین سمت و سو حرکت کردند و برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی جانشان را تقدیم کردند.

وی ابراز داشت: شهیدان دشمن‌شناس بودند چیزی که در قرآن مورد توجه است لذا شهیدان راهبرد دشمن را به خوبی شناختند دشمنانی که همواره در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند را شهیدان به خوبی رصد کردند.

مسوول سازمان بسیج طلاب استان خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها 60 موسسه اتاق فکر را تاسیس کرده و بیانات و منویات مقام معظم رهبری را مورد تحلیل قرار می‌دهند.

سنجری با بیان اینکه سبک زندگی تمام شهدا روشنگری بود لذا تلاش کردند تا حرف حضرت ولایت و رهبری بر زمین نماند عفاف و حجاب به بهترین شکل انجام شود، عنوان کرد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز باید در شهر خودمان در برابر متجازین سر تعظیم فرود می‌آوردیم و با آنان درگیر می‌شدیم.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: باید یادواره شهدا به بهترین شکل برگزار شود چون زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت در راه خدا نیست گرچه برخی افراد همواره تلاش دارند که این برنامه‌ها کم رنگ برگزار شوند.

وی ابراز داشت: مقام معظم رهبری همواره بر نفوذ دشمنان در عرصه های مختلف تاکید دارند پس همگان باید هوشیار و بصیر باشیم.

مسوول سازمان بسیج طلاب استان بیان داشت: دشمنان چون از انقلاب اسلامی در هراس هستند همواره بر تقویت گروه های تکفیری نظیر داعش تاکید دارند گروهی که همواره خبیث‌ترین کارها را در دستور کار دارند.

وی تاکید کرد: شهدا رفتند تا ما بمانیم اما باید مواظبت کنیم شرمنده شهدا نشویم و راه آنان را ادامه بدهیم البته مواظب باشیم بهترین نسخه امروز جامعه اقتصاد مقاومتی است، همه باید به این سمت حرکت کنیم.

سنجری گفت: دشمنان با تشیع انگلیسی در صدد اختلاف بین شعیه و سنی هستند کسانی که تاکنون چندین بار جریان فتنه را راه‌اندازی کردند اما با وجود ولایت و رهبری، شهیدان همیشه جاوید و مردم بصیر شکست نتیجه کار دشمنان است.

به گزارش فارس، همزمان با آخرین پنج شنبه سال جاری یادواره 13شهید خیابان شریعتی کوهبنان در محل مسجد‌الرضا(ع) شهرستان کوهبنان برگزار شد، این مراسم با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، سخنرانی، روایت‌گری مادر شهید معماریان، مداحی و پخش کلیپ همراه بود.

به گزارش فارس، این مراسم با حضور فرماندهان نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌های زرند و کوهبنان، جمعی از مسوولان شهرستان، فرماندهان نظامی، بسیجیان و خانواده‌های معزز شهیدان و ایثارگران به همت بسیجیان پایگاه‌های مقاومت شهید دستغیب و رقیه‌خاتون برگزار شد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار