فرمانده انتظامي استان گفت: با اشراف کامل اطلاعاتي پلیس و كنترل مبادي ورودي استان، 945 كيلوگرم تریاک در عمليات مأموران پليس امنیت عمومی كشف شد.
کد خبر: ۵۸۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴ 19 March 2018

به گزارش تابناک ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "رضا بني اسدي فر"  در تشریح این خبر بيان داشت: مأموران پليس امنیت عمومی استان با انجام يك سري كار اطلاعاتي از نيت شوم قاچاقچيان برای عبور يك محموله سنگين مواد مخدر از حاشيه يكي از نقاط کویري استان به مركز كشور مطلع شدند.

وي افزود: در همين راستا عمليات شناسایي و دستگيري قاچاقچيان طرح ريزي و  مأموران مستقر در ايست و بازرسي يكي از محورهاي فرعي كوير شهداد به يك دستگاه خودروي سمند مشكوك شده و به آن دستور ايست دادند.

 سردار بنی اسدی فر اظهار داشت: راننده اين خودرو بدون توجه به حضور پليس با افزودن بر سرعت خود اقدام به فرار كرد اما با سرعت عمل تيم هاي عملياتي حاضر در منطقه عرصه را بر خود تنگ ديده و متوقف شد و در ادامه عمليات دو قاچاقچي دیگر با دو دستگاه خودرو به عنوان راه پاک کن نيز به دام افتادند.

مسئول ارشد انتظامي استان با بیان اینکه قاچاقچيان قصد انتقال مواد به استان هاي مركزي كشور را داشتند، تصريح كرد: در اين عمليات 945 كيلوگرم ترياك كشف، 3متهم دستگير و 3 دستگاه خودرو نيز توقيف شد.

فرمانده انتظامی استان در پايان با تاكيد بر نقش مثبت همكاري هاي مردمي در عرصه مبارزه با سوداگران مرگ خاطرنشان كرد: پليس در اين عرصه همواره با ماموريت هاي سخت و پيچيده اي روبه رو بوده است و به واقع در سايه همکاري مردم موفق تر عمل كرده است كه اميدواريم با جدي گرفتن اقدامات فرهنگي از سوي مردم و نهادها شاهد كاهش تقاضا براي اين مواد ويرانگر و مخرب باشيم.#

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار