فرماندار بافق در نشست شورای اداری گفت:در سال 97 تمامی زیرساخت های توسعه شهرستان بافق تکمیل می شود.
کد خبر: ۵۸۱۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 20 March 2018

آخرین نشست شورای اداری بافق در سال 96با دستور کاری خدمات سفرهای نوروزی و گزارش مسئولان از اقدام های انجام شده در طول سال با حضور امام جمعه و فرماندار بافق و جمعی از مسوولان در سالن اجلاس شیخ محمد تقی این شهرستان برگزار شد.
امام جمعه بافق در این نشست توسعه و آبادانی شهرستان بافق را مرهون همدلی و تلاش و پشتکار همه ی دستگاههای اجرایی دانست و از مسئولان خواست با برنامه ریزی و هماهنگی لازم در ایام نوروز نیز به خدمت رسانی بپردازند.
فرماندار بافق نیزدر این نشست شهرستان بافق را شهری با هدف گردشگری دانست و از آمادگی همه دستگاهها برای خدمت رسانی در نوروز خبر داد.
زاده رحمانی سال جدید را سال جهش توسعه شهرستان بافق و تکمیل زیرساختها عنوان کرد و افزود:امروزه این شهرستان به یکی از نقاط هدف گردشگری و هم مقصد گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شده است.
وی همچنین به تشریح اقدامات انجام شده در سال 96پرداخت وتصریح کرد: در سال 96 اقدامات قابل توجهی در همه زمینه هاانجام گرفته است و ما به هر حوزه که دقت كنيم، شاهد پیشرفت های خوبی در آن بحث خواهیم بود.
فرماندار بافق بیان داشت:در حوزه سلامت کاهش قابل توجه بیماری سالک، در بحث راهسازی جاده بافق به سمت رفسنجان و جاده بافق به یزد بعد سال ها از رکود خارج شد، در بحث ریلی 2 خطه کردن راه آهن و بهسازی ایستگاه های بافق و مبارکه و در بحث مخابرات، اجرای فیبر نوری را در این شهرستان داشتیم.
زاده رحمانی افزود:دربحث گاز،اتمام گازرسانی به محلات بافق و شروع عملیات گازرسانی به روستای سبز دشت و حاشیه بافق وپیشرفت 50 درصدی گندله سه چاهون،شروع چند طرح معدنی و افتتاح اولین طرح گندله سازی بخش خصوصی در حوزه صنایع جوار معدنی از دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان است.
وی خاطر نشان کرد: در سال 97 ما شاهد تکمیل زیر ساخت های این شهرستان و افتتاح فاز آزمایشی گندله سه چاهون هستیم و همچنین چند محور ارتباطی به بهره برداری می رسد و در مجموع این اقدامات، نوید بخش جهشی نو در توسعه همه جانبه شهرستان بافق در سال 97است.
گفتنی است:در این نشست از زحمات سید جلال بهشتی زاده، از فرهنگیان بافقی برای راه اندازی موزه فرهنگ اداره آموزش و پرورش بافق نیز تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار