معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: متقاضیان خرید کتاب های عمومی و کودک و نوجوان در استان می توانند، کتاب مورد نظر خود را در اجرای طرح عیدانه تا 12 فروردین 1397 با 20 درصد تخفیف از کتاب فروشی های عضو این طرح خریداری کنند.
کد خبر: ۵۸۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲ 22 March 2018

سیدخلف حوتی نژاد با بیان اینکه در طرح «عیدانه کتاب» سقف مجاز خرید برای هر خریدار یک میلیون ریال در نظر گرفته شد، افزود: در این طرح، متقاضی می ‌تواند در چند نوبت و از چند کتاب ‌فروشی، کتاب‌ های عمومی و کودک و نوجوان را با ٢٠ درصد تخفیف خریداری کند. 
وی با یادآوری شرکت 22 کتابفروشی استان یزد در طرح عیدانه ادامه داد: کتابفروشی های پرفسور، آگاه، کلبه کتاب، دانشجو، کتابسرای ملک، فرهنگ، نیکوروش، پاتوق کتاب، کتاب یزدا، شهرکتاب، فدک، خانه کتاب، خوارزمی، کتابسرای دهخدا و « کتابیران یزد» در این طرح پذیرای متقاضیان هستند. 
وی اضافه کرد: کتابفروشی های احسان و حسابی شعبه چهار در اردکان، حسابی شعبه ٢ و ٣سه در میبد، دارالقرآن و آرمان در بافق و اندیشه در بهاباد نیز در طرح عیدانه کتاب یزد شرکت کرده اند. 
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد یادآور شد: در سومین دوره طرح عیدانه کتاب که از 22 اسفند 1396 با شعار «عیدی، کتاب هدیه دهیم» آغاز شد، گامی در راستای توجه به اعطای یارانه کتاب از طریق کتاب ‌فروشی‌ هاست. 
حوتی نژاد افزود: در دوره گذشته در طرح عیدانه کتاب از 15 اسفند 1395 تا 15 فروردین 1396، 20 کتابفروشی استان یزد شرکت کردند. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار