طی تعطیلات نوروزی صورت گرفت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: طی تعطیلات نوروز امسال، بیش از یک‌هزار نفر به کمپ‌های سلامت در جنوب کرمان مراجعه داشته‌اند.
کد خبر: ۵۸۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 08 April 2018

ایمان قاسم‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه هیأت مدیره دانشگاه با اشاره به گزارش آماری طرح سلامت نوروز ۹۷ دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت اظهار داشت: طی تعطیلات نوروز سال جاری بیش از 50 هزار نفر مراجعه به اورژانس بیمارستان‌های منطقه داشته‌اند که تعداد بیماران سرپایی اورژانس بیش از 45 هزار نفر و تعداد بیماران بستری اورژانس ۴ هزار و 500 نفر هستند.

وی با بیان اینکه در حوزه اورژانس پیش‌بیمارستانی ۳۲ پایگاه اورژانس و ۶ کمپ سلامت نوروزی در این ایام خدمت‌رسانی داشته‌اند، افزود: تعداد کل ماموریت انجام شده 3 هزار و ۲۶۶ مورد که تعداد درمان در محل یک‌هزار و ۱۰۷ مورد و تعداد اعزام به بیمارستان یک‌هزار و ۲۱۱ مورد بوده است.

قاسم‌زاده با بیان اینکه تعداد فوت ۳۲ مورد و مجموع ماموریت‌های تصادفی ۷۳۵ مورد در حوزه زیر پوشش دانشگاه در ایام تعطیلات نوروز است، تصریح کرد: بیش از یک‌هزار نفر به کمپ‌های سلامت در جنوب کرمان مراجعه داشته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت گفت: با توجه به اهمیت مشارکت مردم در برخورد با متخلفان،گزارش‌های مردمی در این زمینه اقدام قابل تقدیری در کنترل سلامت مواد غذایی بود که شاهد آن بودیم.

وی با اشاره بر لزوم توجه بیشتر بر مشاوره ازدواج در حوزه دانشگاه عنوان داشت: با توجه به نیاز منطقه سه مرکز مشاوره ازدواج در شهرستان‌های کهنوج، رودبار و عنبرآباد راه‌اندازی می‌شود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار