مدیر کل امور اجتماعی استانداری کرمان از برگزاری گردهمایی مدیر کل دفاتر اجتماعی استانداران سراسر کشور در اردیبهشت‌ماه سال جاری در شهرستان قلعه‌گنج خبر داد.
کد خبر: ۵۸۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۰ 10 April 2018

زهرا موسی‌پور امروز ۲۰ فروردین ماه در اولین جلسه فرمانداران استان کرمان با استاندار با تشریح اقدامات دفتر اجتماعی استانداری کرمان در سال ۹۶ گفت: تدوین سند توسعه فرهنگی و اجتماعی استان در سال ۹۶ مهمترین کاری بود که انجام شده است.
وی با بیان این مطلب که تدوین سند فرهنگی اجتماعی استان توسط جهاددانشگاهی استان کرمان به خوبی در حال تدوین و انجام است، ادامه داد: اهداف این سند براساس آسیب‌ها و مشکلات شناسایی شده، تعیین شده است که در این راستا جلسات متعددی با کارشناسان، فرمانداران، نخبگان و ... برگزار شده است.
مدیر کل امور اجتماعی استانداری کرمان عنوان کرد: در مطالعات انجام شده در این سند مشخص شده که بسیاری از تصمیمات در مناطق و شهرستان‌ها مبتنی بر نیاز‌های استان نیست لذا در این سند نیاز‌های استان نیز دیده شده است.
وی با بیان اینکه مسایل هر منطقه در این سند شناخته لحاظ شده است، به دیگر اقدامات این دفتر اشاره و اظهار کرد: تاسیس دفاتر تسهیل‌گر در شهرستان‌ها یکی دیگر از برنامه‌های دفتر اجتماعی استانداری کرمان است که امیدواریم در سال جاری با همکاری فرمانداری‌ها این مهم محقق شود.
موسی‌پور از برگزاری گردهمایی مدیر کل دفاتر اجتماعی استانداران سراسر کشور در اردیبهشت‌ماه سال جاری در شهرستان قلعه‌گنج خبر داد و بیان کرد: مجمع ملی سلامت با شعار هزار روز طلایی مهمترین اتفاق در حوزه بهداشت و درمان در سال ۹۷ است و از فرمانداران می‌خواهیم به این مسایل توجه کافی داشته باشند.
وی اظهار کرد: افتتاح مراکز مشاوره در شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان را به شکل ویدیو کنفرانس در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی، با حضور استاندار کرمان در اوایل اردیبهشت‌ماه از برنامه‌های این دفتر در سال جاری است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار