امامان جمعه شیعه و سنی ریگان :
امامان جمعه شیعه و اهل تسنن ریگان مردم را به خرید کالاهای ایرانی توصیه و تاکید کردند : اشتغال پایدار و رفع بیکاری با خرید کالاهای داخلی محقق می شود.
کد خبر: ۵۹۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸ 12 April 2018

آنان روز پنج شنبه در همایش سران و طوایف مختلف ریگان افزودند: مسئولان با حمایت بیشتر از عشایر منطقه زمینه تولیدات عشایری بخصوص در حوزه صنایع دستی را برای ورود به بازارهای جهانی فرهم سازند.
حجت الاسلام علی رنجبرماهانی اظهار کردبا وجود وحدت شیعه وسنی در ایران بیداری اسلامی در جهان گسترش پیدا کرده است.
وی ابراز کردوحدتی که امروز شیعه وسنی دارند مصداق روشنی از حرکت ارزشی اسلان وانقلاب اسلامی است که دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشته است .
امام جمعه اهل تسنن در این همایش اظهار داشت : همه ما باید در این سال تلاش کنیم تا تولیداتی رادر داخل کشور تولید تا اشتغال زایی برای افراد جویای کار فراهم شود.
مولوی اسلام ملازهی تصریح کرد: مردم از کالاهای داخلی در کشور حمایت کنند تا ازر ورود کالاهای خارجی جلوگیری شود.
وی افزود : در این سال دولتمردان باید تلاش کنند تا به روستاهای محروم بخصوص مناطق عشایر نشین به عنوان کانون های اقتصاد مقاومتی توجه جدی بشود.
امام جامعه شیعه ریگان در این همایش هم ضمن فراخواندن مردم به خرید کالاهای تولید داخل اظهار داشت : استقبال از خرید کالاهای ایرانی زمینه زودودن بیکاری از جامعه را در پی خواهد داشت .
حجت الاسلام علی رنجبرماهانی افزود: برای تحقق شعار سال باید همه آحاد ملت ایران هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد وارد عرصه شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : وجود وحدت شیعه و سنی در ایران به عنوان یک الگوی بی بدیل زمینه پیشرفت هایی را پدید آورده است .
وی تصریح کرد: وحدتی که امروز شیعه وسنی دارند مصداق روشنی از حرکت ارزشی اسلام وانقلاب اسلامی است که دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشته است .
فرماندار ریگان هدف از برگزاری این همایش را تبادل نظر وپیشنهادات جهت توسعه شهرستان برشمرد و اظهارداشت :سران طوایف می توانند در زمینه اشتغال زایی با همکاری بیشتر موثر باشند.
امین باقری افزود: ریگان دارای ظرفیتهای معدنی غنی می باشد که می طلبد در این زمینه اقداماتی صورت گیرد.
وی بیان داشت :در سال حمایت از کالای ایرانی عشایر نسبت به تولیدات عشایری توجه بیشتری داشته باشند.
فرماندار ریگان به اقدامات خوب دولت برای تامین زیرساختها اشاره کرد و افزود: ساخت 26واحد آموزشی خیر ساز از جمله اقدامات در این شهرستان می باشد.
امین باقری افزود: ساخت بیمارستان 32تختخوابی ریگان با 12میلیارد تومان از جمله اقدامات درمانی در ریگان است .
وی از باند دوم محور ریگان نرماشیر و آزاد سازی جاده ریگان جاسک از جمله اقدامات امسال دولت در این شهرستان برشمرد.
در ریگان 16طایفه و60تیره زندگی می کنند.
ریگان در 285کیلومتری شرق کرمان قرار دارد.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار