تاخیر در برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان کرمان در حالی یکساله می‌شود که جامعه فوتبال استان فدای مشکلات یکی از کاندیداها شده و فوتبال کرمان فدای مصلحت‌اندیشی شده است.
کد خبر: ۵۹۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ 16 April 2018

از برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان کرمان حدود یکسال می‌گذرد و این مجمع باید در اردیبهشت ماه سال 96 برگزار می‌شد که دلایل این تاخیر را از دبیر هیئت فوتبال استان جویا شدیم..

جمشید زندی، مردی که کرمانی‌ها از صدای او خاطرات تلخ و شیرین زیادی در ورزشگاه‌های شهید باهنر و شهید سلیمی‌کیای کرمان به خاطر دارند حالا در قامت دبیر هیئت فوتبال صحبت‌هایی را در مورد دلایل تعویق یکساله انتخابات هیئت فوتبال مطرح کرده است، او می‌گوید عدم تائید مدارک تحصیلی یکی از کاندیداهای برگزاری انتخابات هیات فوتبال را با مشکل روبه‌رو کرده است.

دبیر هیئت فوتبال استان کرمان در گفت‌و‌گویی با سایت خبری هیئت فوتبال استان کرمان عدم تایید مدارک تحصیلی یکی از کاندیداهای انتخابات این هیات را عامل اصلی تاخیر در برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان ازاردیبهشت‌ماه سال 96 تا به حال می‌داند.

وی همچنین به بیماری مراد حاج جعفری رئیس هیات فوتبال استان اشاره می‌کند و می‌گوید : با توجه به بیماری که برای رئیس هیات پیش آمده بود، با دبیر‌کل وقت فدراسیون مذاکراتی صورت گرفت و ایشان با تعویق 2 ماهه انتخابات موافقت کردند.

زندی در ادامه می‌گوید: حتی در تیر‌ماه سال گذشته ما آمادگی برگزاری مجمع هیات فوتبال را داشتیم، اما تایید نشدن کاندیدای مذکور و همچنین برخی فشارهای سیاسی از جانب فرد مورد نظر و برخی حامیان وی موجب شد تا مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال تا به حال برگزار نشود.

وی ادامه می‌دهد: حتی فرد معترض به‌صورت ویژه و از طریق اداره کل ورزش و جوانان نیز مکاتباتی را با مقامات فدراسیون داشته تا مشکلش حل شود.

به گزارش تسنیم اینکه چرا دبیر هیئت فوتبال نامی از علیرضا ابراهیمی رئیس هیات ورزش‌های رزمی استان و همان کاندیدای خاص که مدارک تحصیلی‌اش تایید نشده است، نمی‌برد جای تعجب دارد. موضوعی که از چند ماه قبل به عنوان نقل محافل ورزشی کرمان مطرح بود حال به یکباره تیتر اصلی سایت خبری هیات فوتبال استان می‌شود. جالب آنکه ابراهیمی که در سال گذشته برای جلب آرای برخی روسای هیئت‌های فوتبال سفری پرماجرا را به شهرستان‌های استان داشت، اکنون در این خصوص سکوت اختیار کرده است.

ابهام دیگر در خصوص گفته‌های زندی به حضور یا عدم حضور مراد حاج جعفری رئیس فعلی هیئت فوتبال در این انتخابات مربوط است، وی بدون طرح این موضوع فقط از آمادگی کامل هیئت فوتبال برای برگزاری این انتخابات در 19 اردیبهشت‌ماه 97 خبر می‌دهد، در حالی که برخی منابع خبری ازعدم تایید صلاحیت مراد حاج‌جعفری برای حضور در انتخابات هیئت فوتبال خبر داده‌اند، آن هم در شرایطی که تعویق یکساله انتخابات ارتباط مستقیمی با طولانی‌شدن روند درمانی حاج‌جعفری داشت.

در بین اسامی تایید شده نام آقایان مهدی جهانشاهی و علی قرایی دیده می‌شود. مهدی جهانشاهی با سابقه روزنامه‌نگاری ورزشی و مدیریت در فوتبال و قرایی نیز با سابقه عضویت در هیئت مدیره یکی دو باشگاه ورزشی و با اتکا به حمایت‌های برخی سیاسیون، دو سیرجانی هستند که حالا برای تصاحب کرسی ریاست هیئت فوتبال باید با یکدیگر رقابت کنند. رقابتی که اگر تا پایان بدون تغییر و مصلحت اندیشی‌های همیشگی به قوت خود باقی بماند هرگز دلخواه و مورد رضایت کرمانی‌ها نخواهد بود!

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار