شهردار کرمان گفت: در تلاش هستیم تا در سال‌جاری پروژه‌ی زیرگذر میدان آزادی و پل سیدی به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۵۹۱۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۶ 17 April 2018

عالم‌زاده شهردار کرمان با بیان این‌که متفرق بودن حوزه‌های مختلف شهرداری کرمان سرعت خدمت‌رسانی را کم کرده است، گفت: ساختمان جدید شهرداری کرمان توسط حوزه‌ی فنی در حال محوطه‌سازی است تا ضمن انتقال سازمان مرکزی شهرداری به ساختمان جدید، سایر واحد‌های شهرداری نیز در ساختمان فعلی مستقر شوند.
وی افزود: فاینانس آسفالت در اعتبارات سال‌جاری شهرداری دیده شده است؛ ضمن این‌که ایجاد پیاده‌راه سلامت در بولوار جمهوری‌اسلامی هم با اختصاص ۵۵۰ میلیون تومان از منابع استانی و ۵۵۰ میلیون تومان از منابع شهرداری در دستور کار قرار دارد.
شهردار کرمان هم‌چنین از اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان برای خرید و نصب دوربین‌های پایش تصویری خبر داد و با اشاره به اقدامات شهرداری کرمان در حوزه‌ی فضای سبز گفت: ساخت ۱۱ پارک در شهر کرمان نیز ازجمله برنامه‌های شهرداری کرمان در سال‌جاری است؛ ضمن این‌که این تعداد پارک از طریق مشاور طراحی خواهد شد.
عالم‌زاده مرمت مدرسه‌ی قدیم شهرداری، مرمت خانه لطفی و ادامه‌ی مرمت بازار کرمان را از دیگر برنامه‌های شهرداری در سال‌جاری برشمرد و گفت: در حوزه‌ی مطالعات نیز مطالعات ساماندهی بافت قدیم شهر کرمان با تمرکز بر محله‌ی گلبازخان در دستور کار قرار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار