جانشین رئیس ستاد بحران استان کرمان:
جانشین رئیس ستاد بحران استان کرمان وضعیت آبی این استان را بحرانی دانست و گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر وقوع سیلاب در اثر بارندگی های امروز دریافت نکرده ایم.
کد خبر: ۵۹۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵ 17 April 2018

مصطفی موسوی  با اشاره به بارش های رگباری در استان کرمان اظهار کرد: براساس آخرین اطلاعی که از وضعیت شهرستان ها دریافت کرده ایم تاکنون گزارشی از وقوع سیلاب در سطح استان کرمان نداشته ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمامی راه های استان کرمان باز بوده و تردد در محورهای مواصلاتی در جریان است؛ ضمن اینکه با توجه به شدت بارندگی ها، مه آلود بودن برخی جاده ها و کاهش میدان دید نیاز است رانندگان با رعایت قوانین و مسائل ایمنی در جاده های استان حضور پیدا کنند.

موسوی تصریح کرد: سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز در استان فعال بوده و سپس از کرمان خارج می شود و احتمالا فردا جوی آرام را خواهیم داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان همچنین با اشاره به کاهش ۸۰ درصدی بارندگی طی سال جاری نسبت به سال گذشته و ۸۲ درصدی نسبت به سال آبی افزود: بارندگی های اخیر در جبران کاهش بارندگی ها بی تاثیر نیست اما تاثیر چندانی بر مشکل کم آبی استان ندارد.

وی اظهار کرد: حجم آب در بخشی از سدها که آب از قبل در آنها وجود داشته بیشتر شده است اما به ۱۰۰ درصد نرسیده است و ظرفیت سدها به حدی نرسیده که نیاز به گشودن دریچه ها باشد.

موسوی وضعیت آب کرمان را بحرانی دانست و عنوان کرد: این بارندگی ها تاثیر چندانی در جبران کمبود منابع آبی استان ندارد.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار