معاون فرماندار زرند عنوان کرد
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند خواستار برخورد جدی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی با انشعابات و چاه‌های غیرمجاز شد.
کد خبر: ۵۹۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹ 18 April 2018

علی صادق‌زاده عصر امروز در جلسه ستاد بحران و کارگروه پدافند غیر عامل شهرستان زرند، از اهمیت ویژه آموزش و آمادگی برای مقابله با بحران‌های احتمالی گفت و ظهار کرد: باید تمهیدات لازم برای رویارویی با خطرات احتمالی که ممکن است بر اثر بارندگی شدید باران و وقوع سیلاب در سطح شهرستان ایجاد گردد، اندیشیده شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند، آماده‌‌باش کامل نیروها، تجهیزات دولتی و مشارکت بخش خصوصی در جهت اقدامات پیشگیرانه از حوادث طبیعی و غیر‌طبیعی مستعدِ بحران‌ساز در سطح شهرستان را ضروری دانست.

وی ضمن اشاره به بحران بسیار جدی کمبود آب آشامیدنی در شهرستان از همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی برای کنترل بحران آب در زرند خبر داد و خواستار برخورد جدی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی با انشعابات و چاه‌های غیرمجاز شد.

صادق‌زاده تنها راه برون‌رفت از این بحران را صرفه‌جویی دانست و از شهروندان خواست تا در ماه مبارک رمضان با توجه به شرایط ویژه اهتمام بیشتری در استفاده بهینه از این سرمایه گرانبها داشته باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند مصرف آب در استفاده از کولرهای آبی را بسیار زیاد خواند و تصریح کرد: یک کولر آبی روزانه تقریبا 200 لیتر آب مصرف می‌کند که باید با اقدامات جزئی از جمله تعویض پوشال‌ها در اول فصل گرما، رفع نشتی‌های مسیر آب، ایجاد سایه‌بان برای کولر و عایق‌بندی کانال کولر، به پائین آمدن میزان آب مصرفی کمک کرد.

به گزارش فارس، اولین جلسه ستاد بحران و کارگروه پدافند غیرعامل شهرستان زرند در سال جاری با حضور اعضاء این کارگروه در محل سالن مدیریت بحران فرمانداری زرند به ریاست علی صادق‌زاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند برگزار شد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار