طی نشستی با حضور مسؤولان صورت گرفت
طی جلسه بررسی مسائل و مشکلات پرسنل مجتمع سنگ‌آهن جلال‌آباد شهرستان زرند مقرر شد، نسبت به پیگیری مطالبات و حقوق و مزایای کارکنان معدن سنگ‌آهن طبق قانون و مقررات از طریق شرکت میدکو پیگیری‌های لازم صورت گیرد.
کد خبر: ۵۹۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳ 19 April 2018

حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پرسنل مجتمع سنگ‌آهن جلال‌آباد، رسیدگی و حل مشکلات جامعه کارگری شهرستان زرند را از اولویت‌های کاری دانست و اظهار داشت: مشکل عمده‌ای که در برخی دستگاه‌ها، شرکت‌ها و نهادهای دولتی و نیمه‌دولتی وجود دارد این است که تعداد پرسنل به کار گرفته شده بیش از چارت سازمانی آن دستگاه و یا شرکت‌ها است ولی در حد امکان تلاش می‌کنیم تا تعدیل نیرویی صورت نگیرد و همه ما باید به دنبال اجرای قانون باشیم.

پس از آن نماینده کارکنان مجتمع سنگ‌آهن به قرائت مسائل و مشکلات و نیز درخواست پرسنل معدن پرداخته و مواردی از جمله بحث حقوق و مزایای کاری کارکنان را مطرح کرد.

در ادامه این جلسه کریم‌نژاد قائم مقام شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران نیز در زمینه وضعیت موجود در معدن و اینکه پس از گذران دوران سخت‌کاری با همفکری و تعامل و همکاری تمام مجموعه توانستیم ثبات را به معدن بازگردانیم به ارائه گزارش پرداخت و به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

وی بیان داشت: طبق توافقات و قراردادهایی که میان شرکت ایمیدرو و میدکو منعقد شده است تمام معادن از جمله معدن سنگ‌آهن جلال‌آباد به بخش خصوصی واگذار شده و شرکت میدکو برای تأمین مواد اولیه کارخانه فولاد در منطقه از جمله معدن سنگ‌آهن جلال‌آباد سرمایه‌گذاری کرده است.

در پایان جلسه پس از بحث و تبادل نظر و ارائه درخواست‌های نمایندگان کارگری مقرر شد نسبت به پیگیری مطالبات و حقوق و مزایای کارکنان معدن سنگ‌آهن طبق قانون و مقررات از طریق شرکت میدکو پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار