مدیرکل راهداری کرمان:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به بارندگی سه روز اخیر در جاده های این استان گفت: سیل به برخی از مسیرهای ارتباطی فرعی استان کرمان آسیب زده و شانه های خاکی این مسیرها را از بین برده است.
کد خبر: ۵۹۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ 19 April 2018

خداداد مقبلی  افزود: سیل طی شامگاه گذشته به جاده های فرعی از جمله (محور حرمک - نسک) بخش گلباف کرمان آسیب زده که این خسارت بزودی توسط عوامل راهداری ترمیم می شود.
وی تصریح کرد: همزمان با بروز بارندگی، راهدارها در سطح جاده های استان کرمان بصورت آماده باش، آماده خدمترسانی به مردم عزیز و مسافران این استان بودند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: صبح امروز (پنجشنبه) نیز شاهد بارش برف در کمپ تونل سیرچ و گردنه خراسانی واقع در محور راور به کرمان بودیم که تاکنون آسیبی به این شریان های ارتباطی وارد نشده است.
وی افزود: هم اکنون تمامی مسیرهای ارتباطی اصلی و فرعی استان کرمان باز است و تردد در آنها جریان دارد.
مقبلی همچنین از مردم خواست در هنگام بارش برف و باران در جاده های این استان با سرعت مطمئنه برانند و به علائم راهنمایی و رانندگی توجه کنند.
وی با اشاره به اعلام هواشناسی مبنی بر کاهش دما در استان کرمان اظهار کرد: مردم قبل از سفر بخصوص به مناطق کوهستانی این استان از سیستم گرمایشی خودرو خود مطمئن شوند و بصورت دوره ای آن را بررسی کنند.
استان کرمان بعنوان پهناورترین استان کشور آب و هوای متفاوتی ازجمله سرد کوهستانی و گرم خشک کویری را در خود جای داده است.
این استان دارای 10 هزار کیلومتر راه اصلی و بزرگراهی است و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای متولی احداث، حفظ و نگهداری جاده های این استان است.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار