مدیر راه و شهرسازی فاریاب عنوان کرد
مدیر راه و شهرسازی شهرستان فاریاب گفت: برای تکمیل ساختمان مجتمع اداری فاریاب میزان 30 میلیارد ریال اعتبار تامین شده که در حال برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار است.
کد خبر: ۵۹۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ 20 April 2018

حسام تاجیک اظهار داشت: فاریاب جزو شهرستان‌های جدید تاسیس استان کرمان است که از لحاظ زیرساخت ساختمان‌های اداری دارای مشکلات عدیده‌ای هستند و به منظور بهبود کیفیت ارائه خدمات دولتی و تسهیل و تسریع انجام امور مردم و بهینه کردن فضای اداری کار احداث مجتمع اداری شهرستان فاریاب در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: احداث مجتمع اداری شهرستان فاریاب به متراژ 3 هزار و 50 متر مربع در دو طبقه برای استقرار و بهره‌برداری تعدادی از ادارات شهرستان فاریاب به منظور خدمات‌دهی بهتر به مردم این شهرستان در زمینی به مساحت 6 هزار و 900 متر مربع احداث می‌شود.

تاجیک افزود: با توجه به اینکه شهرستان مذکور فاقد سالن همایش است در این مجتمع اداری سالن همایش 80 نفره نیز طراحی شده است.

وی عنوان کرد: در فاز اول اسکلت مجتمع تکمیل شده است، این پروژه با پیشرفت فیزیکی 30 درصدی مبلغ 13 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن همراه با محوطه‌سازی و حصارکشی به مبلغ 45 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

تاجیک گفت: برای تکمیل ساختمان مجتمع اداری میزان 30 میلیارد ریال اعتبار تامین شده که در حال برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار