معاون فرهنگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: پاسداران حافظ انقلاب‌اند تا انقلاب از گزند دشمنان در امان بماند.
کد خبر: ۵۹۳۳۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ 20 April 2018

سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی  با تبریک ولادت امام حسین‌‌(ع) و روز پاسدار اظهار‌ داشت: ارتش و سپاه در کنار هم در راستای دفاع از کیان میهن اسلامی تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه امسال روز پاسدار با روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت مقارن شده است افزود: در فلسفه چرایی نام‌گذاری روز پاسدار با ولادت امام حسین‌(ع) این است که امام حسین(ع) دارای خصایص و ویژگی‌های منحصر به‌فردی است که این ویژگی‌ها را از زبان خود امام می‌توان شنید.

مسلمی با اشاره به قیام عاشورایی امام حسین‌(ع) خاطر‌نشان کرد: آنچه امام حسین‌(ع) برای ما رقم زده است نشان از تفکر والای آن حضرت دارد و امام فرمود من برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کردم و سنت جدم رسول‌الله(ص) را به پا دارم.

وی با بیان اینکه پاسداران بهترین کسانی هستند که می‌توانند راه امام حسین‌(ع) را در احیای امر به معروف در جهان زنده نگه دارند گفت: پاسداران این راه را در هشت سال دفاع مقدس به معنای واقعی به تصویر کشیدند.

معاون فرهنگی سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران وظایف پاسداران را حفاظت از دست‌آوردهای انقلاب اسلامی بیان می‌کند و یک پاسدار باید حافظ انقلاب باشد تا انقلاب ما از گزند دشمنان و آسیب‌ها و دشمنی‌های آن‌ها در امان بماند.

وی با اشاره به اینکه امروز پاسداران بهتر از هر زمانی آماده هستند تا از دست‌آوردهای انقلاب اسلامی ایران و ارزش‌های اسلامی دفاع و حراست کنند گفت: پاسداران در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز آمادگی کامل دارند تا برای جامعه خدمت‌رسانی کنند.

مسلمی با بیان برنامه‌های گرامیداشت روز پاسدار در کرمان عنوان کرد: حضور پاسداران در رده‌های مختلف در نماز جمعه، غبارروبی قبور مطهر شهیدان و تجدید میثاق با شهدا، تجلیل از پاسداران نمونه و دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهیدان بخشی از برنامه‌های پاسداران انقلاب اسلامی در سراسر استان کرمان در روز پاسدار است.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار