جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه بعضی‌ها با رفاه‌طلبی دنبال سرسپردگی آمریکا هستند گفت: دشمن از شهید حججی‌های سپاه ما می‌ترسد.
کد خبر: ۵۹۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ 20 April 2018

سردار محمد مطهری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم اظهار داشت: امسال روز پاسدار با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقارن شده است.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب به فرمان امام خمینی(ره) نهادهایی شکل گرفت که یکی از این نهادها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود گفت: با تشکیل سپاه سلطنت‌طلب‌ها و ساواکی‌هایی که هنوز عناصر آنها در داخل کشور بودند احساس ترس کرده و مقابله خود را آغاز کردند و سپاه هم به این موارد در داخل کشور خاتمه داد.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با یادآوری اینکه نهاد تازه متولد شده سپاه در فتنه ضدانقلاب در کردستان، گروه‌های ضدانقلاب را از پای در آورد بیان کرد: اما دشمنان قسم خورده ما مانند آمریکا و اسرائیل دست‌بردار نبودند و صدام را تشویق به جنگ علیه کشور ما کردند.

وی با اشاره به اینکه در جریان هشت سال جنگ تحمیلی به کشور ما، پنج استان ما درگیر یک جنگ ناخواسته شد خاطرنشان کرد: باز هم سپاه پاسداران با شجاعت در جبهه‌ها حاضر شد و در راه دفاع از جان، مال و ناموس مردم در حالی که تجربه جنگ سخت را نداشت وارد شد.

سردار مطهری با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در جبهه غرب و هم جنوب، شهدای زیادی تقدیم نظام و انقلاب کرد افزود: نیروی زمینی سپاه پاسداران در کنار سایر نیروهای سپاه از هیچ کوششی در راه مقابله با دشمن دریغ نکرد.

وی با اشاره به اینکه موفقیت‌های سپاه باعث شد تا امام راحل امنیت پروازهای کشور را نیز برعهده سپاه بگذارد عنوان کرد: از آن روز تاکنون به یاری خدا هیچ هواپیماربایی در کشور نداشتیم.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه امام خمینی(ره) در جمع پاسداران در سخنرانی کوتاهی در روز ولادت امام حسین(ع) این روز را روز پاسدار نامیدند بیان کرد: رهبر کبیر انقلاب در سخنرانی دیگری فرمودند اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.

وی تصریح کرد: خدمت در سپاه پاسداران به‌گونه‌ای است که رزمندگی در پاسداران همیشه هست و شهید محسن حججی یکی از این جوان‌های رزمنده و پاسدار است.

سردار مطهری با بیان اینکه امروز نمونه شهید حججی، جوانان بسیاری در سپاه وجود دارد و دشمن از همین می‌ترسد گفت: نیروهای رزمنده سپاه با توکل به خدا وارد عمل می‌شوند و از هیچ قدرتی در دنیا ترس ندارند.

وی با اشاره به اینکه پاسداران در راه دفاع از اسلام و انقلاب به امام حسین(ع) اقتدا می‌کنند و در این راه همانند سالار شهیدان همه زندگی خود را فدای اسلام می‌کنند افزود: پاسداران محافظت از انقلاب و دستآوردهای انقلاب را وظیفه خود می‌دانند.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه بعضی‌ها با رفاه‌طلبی دنبال سرسپردگی آمریکا هستند و نمی‌توانند ارزش بودن پاسداران را بدانند افزود: بعضی‌ها از مسیر انقلاب خسته شدند و به جان انقلاب افتادند.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار