با حضور استاندار کرمان
همزمان با سفر شهرستانی استاندار کرمان به بافت از سه طرح درمانی و خدماتی در منطقه گوغر این شهرستان با اعتبار بالغ بر 60میلیاردریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .
کد خبر: ۵۹۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۵ 21 April 2018

فرماندار شهرستان بافت در آئین افتتاح این طرحها گفت: با همدلی ایجاد شده در این شهرستان در راستای سیاست های دولت و در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی گامهای ارزشمندی برداشته شده است .
فتحعلی حمزه جواران افزود: با شکل گیری مثلث توسعه اقتصادی در استان کرمان که از ایده های اثر گذار مدیریت جهادی استان بوده کارهایی عمرانی و خدمت رسانی در شهرستان بافت باقوت هر چه بیشتر در حال انجام است .
وی گفت : ایده مثلث توسعه اقتصادی و تقسیم استان به هشت منطقه اقتصادی و سپردن آن به معین های اقتصادی توانمند ، موجب اقدامات ماندگاری در جای جای این استان از جمله بافت شده و مهم تر انکه این رویه به الگویی منحصر بفرد در کشور تبدیل شده است .
وی به تاثیرات اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی با حضور معین های اقتصادی اشاره کرد و گفت : ضمن حل مشکلات آب و برق فولاد بافت، کارخانه کرک این شهرستان نیز راه اندازی شده و موجب توسعه اشتغال و پایدار در این منطقه شده است.
فرماندار بافت از مثلث توسعه اقتصادی به عنوان یک ابتکار بسیار خوب یاد کرد و ادامه داد: در شهرستان بافت کارخانه های فولاد و کرک احیا شده اند که این اقدامات موجب تحولات بزرگی در این شهرستان شده است.
وی گفت: در مدت زمان کمتر از 6 ماه ایجاد مرکز بهداشتی و پمپ بنزین در منطقه گوغر توسط معین اقتصادی راه اندازی شده که نمونه حقیقی اقتصاد مقاومتی است.
** حضور استاندار کرمان در این استان تحول آفرین بوده است
امام جمعه بافت نیز گفت: استاندار کرمان با حضور در این استان تحولی را رقم زده اند و این تحول را می توان یک نقشه راه برای این استان دانست.
حجت الاسلام علی مهدی زاده ادامه داد: استفاده از کارآفرینان و سرمایه گذاران هر منطقه برای توسعه آن یک ابتکار بسیار خوب بود که تحولات خوبی را محقق کرده است.
وی ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید طی این سالها در منطقه گفت: رزمندگان روزی در جبهه ها و در جنگ سخت با دشمن می جنگیدند و امروز در جبهه جنگ نرم با اقتصاد مقاومتی و در مسیر ولایت به مردم خدمت می کنند.
حجت الاسلام مهدی زاده مثلث توسعه اقتصادی استان کرمان را الگویی کشوری دانست و ادامه داد: کارخانه کرک و فولاد بافت که سالها خاک می خوردند، امروز با همت استاندار کرمان و بر اساس مثلث توسعه اقتصادی دوباره راه اندازی شده اند و در کنار آن برای توسعه گردشگری نیز کارهایی خوبی انجام شده است.، در سفر یکروزه استاندار کرمان به منطقه گوغر بافت، درمانگاه، مرکز اورژانس 115 و جایگاه سوخت منطقه گوغر با مساعدت خیرین نیز مورد بهره برداری قرار گرفت .
استان کرمان یکی از سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی کشور است که تاکنون در این زمینه اقدمات بسیار خوبی را انجام داده است.
براساس این گزارش مدیریت عالی و ارشد استان کرمان در دولت یازدهم با تقسیم استان به هشت منطقه اقتصادی و سپردن این مناطق به معین های اقتصادی زمینه رشد و آبادانی این استان بخصوص مناطق کم برخوردار را با رویکرد توسعه متوازان فراهم آورده است .بافت در 156کیلومتری جنوب غرب کرمان قرار گرفته است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار