معاون فرماندار زرند تاکید کرد
معاون فرماندار زرند با بیان اینکه متاسفانه ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی حاشیه شهر زرند شده است، خواستار برخورد جدی و قانونی توسط اداره جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی با هماهنگی دادستانی شد.
کد خبر: ۵۹۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳ 21 April 2018

علی صادق‌زاده ظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه ساماندهی حاشیه‌نشینی شهرستان بر لزوم اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی‌های مربوطه در راستای آگاهی مردم از آثار سوء اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... وقوع و گسترش حاشیه‌نشینی تاکید کرد.

معاون فرماندار زرند از مسئولان ذیربط خواست نسبت به شناسایی موقعیت‌های حاشیه‌نشینی در این شهرستان اقدام جدی و برای مقابله با گسترش و پیشرفت آن و ارائه راهکارهای موثر، گزارش اقدامات خود را در اسرع وقت به فرمانداری ارائه کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه ساخت و سازهای غیرمجازی در اراضی کشاورزی حاشیه شهر زرند شده است، خواستار برخورد جدی و قانونی توسط اداره جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی با هماهنگی دادستانی شد.

صادق‌زاده بر جلوگیری از پدیده حاشیه‌نشینی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: با متخلفان برخورد قاطع و قانونی از طریق مراجع قضایی صورت می‌گیرد.

معاون فرماندار زرند ضمن تاکید بر ساماندهی اتباع خارجی حاشیه‌نشین اظهار کرد: امیدواریم ادارات متولی به ویژه شهرداری و مرکز بهداشت نسبت به ساماندهی آنها اقدامات لازم را اجام دهند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار