معاون فرماندار کوهبنان:
معاون عمرانی فرماندار کوهبنان گفت: زمین‌لرزه‌های بامداد امروز در حد فاصل شهر کوهبنان و شهر کیانشهر اتفاق افتاد که تقریبا با شدت در سطح شهرستان احساس شد و بسیاری از مردم را دوباره راهی کانکس‌ها کرد.
کد خبر: ۵۹۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ 22 April 2018

محسن ایزدی  اظهار داشت: بامداد امروز سه زمین‌لرزه در بین ساعات ۳۳دقیقه بامداد تا ۱:۱۹ دقیقه شهرستان کوهبنان را لرزاند که بیشترین آن 4.6 در مقیاس ریشتر بود.

معاون عمرانی فرماندار کوهبنان بیان کرد: این زمین‌لرزه‌ها در حد فاصل شهر کوهبنان و شهر کیانشهر اتفاق افتاده که تقریبا با شدت در سطح شهرستان از طرف اهالی احساس شد و بسیاری از مردم را دوباره راهی کانکس‌ها کرد.

وی خاطرنشان کرد: در دقایق ابتدایی با توجه به رصد نقطه کانونی و وظایف از پیش تعیین شده اکیپ‌های مورد نظر با حضور در کانون زلزله از منطقه گزارش اولیه اخذ کردند.

ایزدی تصریح کرد: تاکنون هیچ گزارشی از خسارات احتمالی در شهر کوهبنان و بخش طغرالجرد ارسال نشده است و در ساعات اولیه زلزله گروه‌های امدادی به معادن خصوصی و دولتی در بخش طغرالجرد شهرستان نیز اعزام شدند که تا این لحظه گزارشی مبنی بر خسارت اعلام نشده است.

معاون عمرانی فرماندار کوهبنان یادآور شد: با توجه به زلزله شب یلدای سال گذشته در کوهبنان ستاد بحران شهرستان با تمام نیروهای امدادی و تجهیزات خودرویی به‌صورت شبانه‌روزی در حالت آماده‌باش است.

ایزدی از شهروندان کوهبنانی خواست، با توجه به تسهیلات در نظر گرفته شده و با توجه به حضور شبانه‌روزی بنیاد مسکن و با استفاده از وجود مهندسان ناظر و متخصص نسبت به ساخت منازل مقاوم و استاندارد اقدام کنند.

وی بیان داشت: شهرستان کوهبنان روی کمربند زلزله قرار دارد و مردم شهرستان با بهره‌گیری از تسهیلات و استفاده از مصالح ساختمانی بروز و استاندارد نسبت به ساخت و ساز منازل خود اقدام کنند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار